58-Zihin oyunları

2.5K 224 72
                                    

Özet: Maestro, Masher'ın yanında olmasını sağlamıştı ama sadakatinden emin olmak istiyordu. Kendisi istedi diye neler yapabilirdi? Masher'a zor olduğu kadar, etik olmayan bir görev verdi. Tek başına yardımsız olarak başarmasını söyledi. Başaramazsa kendisini kurtarmayacağını da ekledi. Masher ön hazırlıkları tamamlayıp stratejisini belirledi. Mona'yı korumak için yapması gerekeni biliyordu. Görevini yerine getirecekken, Mona kendisini durdurdu. Kâhin'in kendisini gönderdiğini ve yapmaması gerektiği söyleyip yalvardı. Fakat Masher, Maestro'nun kendisini izlediğini biliyordu. Bu yüzden her şeye rağmen devam edecekti. Mona erkeğin kararlı olduğunu görünce, katil olmasını engellemek için zihnine girdi. Masher bu etki yüzünden akli dengesini kaybetti.

*** Yeni bölüm ***

"Özür dilerim aşkım, buna mecburdum" dedi. Masher akli dengesini yitirmiş bir şekilde gözlerini sabitleyemeden çevresine bakınıyordu.

Biraz sonra bakışları düzeldi ve ayağa kalktı. Mona yanında yoktu. Meydanda değildi, aslında hiçbir yerde değildi. Etrafında sonsuz bir beyazlık vardı. Ayağının altındaki zemini bile hissetmiyordu.

"Ben neredeyim?" dediğinde kendi sesinin yankısı birçok yönden geri geldi. Yankılara göre etrafında duvarlar olmalıydı ama sanki sonsuza kadar uzanan beyazlık her şeyi yutmuştu.

"Öldüm mü?" diye düşündü. Masher'ın hatırladığı son şey, Mona'nın durması için yalvarmasıydı. Acaba fark edilip keskin nişancılar tarafından vurulmuş olabilir miydi? Eğer öyleyse Mona'da tehlike de olabilirdi.

"Senin delirmene sebep olduğu halde, hala sevgilini mi düşünüyorsun" dedi bir ses.

"Kimsin? Ne demek istiyorsun?"

"Seni durdurmak için zihnine girip seni delirten Mona'ydı."

Masher kendini delirmiş gibi hissetmiyordu. O konuşan her kimse yalan söylüyordu. "Yalan söylüyorsun" diye bağırdı.

"Etrafına bir bak Masher, burası normal bir yer mi? Kendini aklı başında hissediyorsun ama dışarıdan sana bakanlar karşılarında sadece deli birini görüyorlar."

Masher dizlerinin üstüne çöktü. Adamın sözlerinde doğruluk payı vardı. Burası normal bir yer değildi. "Buradan nasıl kurtulabilirim?"

"Peter'i nasıl kurtarmıştınız?" diye ipucu verdi.

"Tom! O bize yardım etmişti."

"Şu telekinezi gücü olan doğaldan bahsediyorsun" dedi ses.

Tom'u ve gücünü bilmesi Masher'ı meraklandırmıştı. Onu bilen fazla insan yoktu. O zaman bu sesin sahibi çok güçlü birisi olmalıydı.

"Maestro bu sen misin?" diye sordu Masher. Alacağı cevabı zaten tahmin ediyordu.

"Zeki çocuk."

"Tom'un gücü Peter'i kurtarmaya yettiyse, sen de beni kurtarabilirsin" dedi umutla. Adamın gücü daha fazlaydı. İstese kurtarabileceğini biliyordu ama ister miydi?

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin