62-Başkanla randevu

2.7K 194 119
                                    

Not: Gecikme için üzgünüm. Geriye dönük okumalar yapıp, kurguda hata olmamasına uğraşıyorum. Kitabı tamamlamadan önce ilk bölümleri elden geçirip düzenlemek ve yeniden yayımlamak için de uğraşıyorum. Bölüm araları biraz açılacak, şimdiden özür dilerim. 

Özet: Clark Amerika Birleşik Devletleri Başkanı ile bir görüşme ayarlaması için samimi olduğu bir senatörü arar. Clark'ın arkasından Kâhin geleceğe baktığında, bir şeylerin değiştiğini görür ama müdahale etmez. Kâhin, Üstadı bulmak için Tom'u görevlendirir. Tom üstadı bulup geri gelmeye ikna eder. Mona'yı iyileştirmek için Kâhin ve Üstat işbirliği yapar. Mona'nın zihninde bebekliğinde yerleştirilen bariyerler bulan Kâhin, bunları yıkmanın Mona için zararlı olduğuna karar verir. Elinden bir şey gelmeyen Kâhin, Mona'nın bariyerlerinin zamanı gelince kendiliğinden kalkacağını anlar.

*** Yeni Bölüm ***

Clark'ın beklediği sevindirici haber gelmişti. ABD Başkanı görüşmeyi kabul etmişti. İşin zor kısmı Zihin Efendileri'nden birini yanında götürdüğünde, Başkan'ın ne tepki vereceğini tahmin etmekti.

Kendisinin CIA başkan yardımcılığından alınıp, kaçak durumda olduğunu bildiğinden emindi. Fakat yine de kendisini kabul etmesini olumlu olarak kabul etti. Yanında kimi götürebileceğini düşünmeye başladı. Üstat veya Kâhin onunla gelir mi diye sormayı düşündü.

Fakat onların çok güçlü olmaları yönüyle, işler ters giderse ortalığın karışacağı kesindi. İçinde Tom olan Peter'da riskliydi. Masher'dan haber yoktu. Bu durumda tek seçeneği Mona'ydı. Kasklara nüfuz edebiliyordu ama Başkan'daki çipi aşıp zihnine giremezdi.

Mona'nın en mantıklı seçim olduğunu düşünüp, Kâhin'e danışmaya karar verdi. Daha önce dediğinin aksini yapmasına rağmen, geleceği gördüğü halde müdahale etmediği için bu sefer destek olabileceğine inanıyordu.

Motele dönüp Kâhin'i buldu. "Gel Clark, Mona için geldiğini biliyorum."

"Bunu her seferinde yapmana rağmen şaşırmaktan kendimi alamıyorum."

"Bu hem hediye hem lanet Clark. Öyle özenilecek bir şey değil" dedi Kâhin.

Clark geleceği görmenin nasıl bir lanet olacağını düşünmeden edemedi. Yine de kibarlık edip sormadı.

"Teşekkürler."

"Ne için Kâhin?"

"Kibarlık edip sormadığın için."

Clark gülümsedi. Bu adamaların yanında hiçbir şey gizli kalmıyordu. Birden gülümsemesi dudaklarında dondu.

"Çipe rağmen zihnime girebiliyor musun?" diye sordu inanamayarak.

Bu sefer gülümseme sırası Kâhin'deydi. "Çipiniz yapaylara karşı sizi koruyabilir hatta Tom ve Derek gibi orta seviyedeki doğallar karşı da. Fakat benim gibilere karşı işe yaramaz dedi."

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin