Özet: Mona Sid ile buluşmak için not bırakır. Saat 11 de planlanan buluşma için Masher da pizzacıya gider. Mona henüz gelmediği için etrafa bakarken ölen kadın Sandra'ya benzer birini görür. Mona gelince Sandra hakkında konuşurlar. Masher kadını bir kez daha görür ama bu sefer o olduğundan emindir. Kadını yakalamak için çıkarken Sid ile çarpışır ve kadını izleyemez. Sid istedikleri adresi onlara verir ve ayrılır. Olivia bir önceki gün olanlar yüzünden şaşkındır. Jake evine gelip ziyaret eder. Olivia adamla çalışmaya karar verir ama asıl amacı işin doğrusunu öğrenmektir.
*** Yeni Bölüm ***
Sid'in verdiği adresi gözlemek için ikili gruplara ayrılan ekip, Pazartesi sabahı harekete geçmeyi planlamışlardı. Perşembeden bu yana dört gün geçmişti ama Pazar günü kimse işe gitmediği için gözlem yapanlar sıkılmışlardı.
"Bugün harekete geçeceğiz. Herkes kendisine bir kişi seçip zihnine girecek."
"Seni kim lider seçti Peter?"
"Bak Masher, aramızdaki problemler ne olursa olsun artık bir takımız. Herkesi ilgilendiren ve can güvenliğimizi etkileyecek konularda çocukça itirazları bırak lütfen."
"Anladım" dedi Masher. "Peki, seni kim lider seçti?" diye sordu tekrar.
"Hiç kimse. Lider olmak istiyorsan buyur ol."
"Teşekkürler. Şimdi herkes kendisine bir çalışan seçip zihnine girecek."
"Ben de aynısını söylemiştim" diye itiraz etti Peter.
"Peter, Peter, Peter. Böyle çocukça itirazlar yapma. Ben çalışan dedim sen kişi dedin. Daha spesifik olman lazım."
Mona ve diğerleri iki kardeşin atışmasını gülerek izliyorlardı. "Herkes hazırsa çıkalım mı sayın liderim" diye dalga geçit Mona.
"Elbette güzelim, beni takip edin." Masher kendisini kaptırdığı rolü sonuna kadar oynuyordu. Saat sabahın yedisiydi ve ofisin dışına yerleşmek için çok az vakitleri kalmıştı.
İki araçla moteli terk ettiler. Sam'in arabasını teklif etmesi çok düşünceli bir davranıştı. Tabi eski model kaplumbağa olmasaydı. Kızlar daha küçük cüsseli oldukları için Sam'in aracını aldılar. Ofise yaklaştıklarında, araçları biraz geriye park edip yürüdüler.
Masher herkesin, seçtiği kişiyi diğerlerine söylemesini istedi. Böylelikle her hangi bir karmaşa olmayacaktı. Erkekler erkekleri, kızlar da kızları seçti. Böylece düşünce yapıları uygun olacağı için daha rahat kontrol edebileceklerdi.
"Hiç birimiz seçtiğimiz hedefleri içeride takip edemeyeceğimize göre, belirli aralıklarla dışarı çıkmalarını sağlamalıyız. Böylelikle topladıkları bilgileri zihinlerinden çekip, yeni emirler verebiliriz."
"Bu güzel bir fikir canım" dedi Mona. Masher kendisiyle gurur duyarak gülümsedi.
"Hareketleri şüpheli gelip sorguya çekilirlerse, bizimle ilgili bildiklerini unutturmalıyız."
"Bunu nasıl yapmayı planlıyorsun Peter?" diye sordu Masher.
"Şöyle ki; kendilerini aşırı stres altında hissettiklerinde, tüm emirlerimizi unutmaları için gizli bir emir atayalım."
"Aslında mantıklı" diye kabullendiler. Herkes seçtiği kişilere bu emirleri iletti. Çalıştıkları sürece bilgi topladıklarının farkında olmayacakları şekilde emirler almışlardı. Çalışanlar kahve molası verdiklerinde veya yemeğe çıktıklarında, dışarıdan görünecekleri şekilde pencerelere yanaşıyorlardı. Bu sayede zihinlerindeki bilgileri alma imkânına kavuşan ekip, yeni emirler verebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Fantascienza70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...