63-Beklenmedik sonuçlar

2.4K 215 64
                                    

Not: Öncelikle geçen bölümde "Masher için o benim diyen Başkan yanlış anlaşıldı. Bir erkek olarak Masher'ı istemiyor. Bu bölümde göreceğiniz gibi amacı farklı. Fakat yazdığım yanlış anlaşıldığı için sizlerden özür diliyorum. Uzun zaman ara verdiğim için sıralamalarda çok düşmüşüm. Eğer beğenirseniz, oy vermenizi rica ediyorum. İyi okumalar dilerim.

Özet: Clark başkandan görüşme için onay alır. Mona ile başkanı görmeye gider. Kâhin gelecek olaylarla ilgili bir kaç alternatif görür. Alternatif geleceklerin çoğu olumlu olduğu için müdahale etmez. Fakat başkan Mona'ya saldırır.

*** Yeni Bölüm ***

Aralarında yarım metre kaldığında Başkan durdu. Aniden Mona'nın boğazına sarılıp, "Masher'ı unut ve onu rahat bırak" dedi. "O benim!"

Mona boğazını sıkan ellere direnmeye çalışıyordu. Ajanlar Başkanın ne yapmak istediğini anlayamadıklarından müdahale edemiyorlardı. Clark kısa bir süreli şok yaşarken, Mona'nın kendisini kurtarmak için zihin gücünü kullanmamasını diliyordu.

Fakat Mona çaresizce kendini kurtarmak için zihin gücüne ihtiyacı olduğunu düşünüp, Başkanın zihnine girmeye çalıştı. Çip olduğunu bildiği halde, bir ümitle saldırmaya başladı. Başkan hiç etkilenmemiş gibi sıkmaya devam ederken, birden önemli bir şey fark etmiş gibi durdu ve ellerini indirdi.

Mona öksürerek nefesini düzenlemeye çalışıyordu. Clark Başkan'a bakarak ne diyeceğini bilemeden dikiliyordu. Ajanlar rahatlamış gibi birbirlerine baktılar. Başkan ellerini şakaklarına dayamış bastırıyordu.

"Bu olamaz, mümkün değil" diye söylenmeye başlamıştı.

Mona gözünün önündeki yıldızlardan kurtulunca kısık bir sesle, "bana bunu neden yaptınız?" diye sordu.

Başkan ne yaptığını yeni fark etmiş gibi, "özür dilerim Mona" dedi. Sonrasında Başkan hariç, diğerleri kendinden geçti ve yere yığıldı.

Kâhin bir şeylerin ters gittiğini görmüştü ama net olarak olayları takip edemiyordu. Nerede olduklarını bildiği için Üstada bir an önce gitmelerini ve Mona'yı kurtarmalarını rica etti. Peter'ı da yanında göndermeyi ihmal etmedi.

Peter arabayı kullanırken, Üstat ve Peter'in bedenindeki Tom zihinsel konuşma yapıyorlardı.

"Sizce ne oldu Üstat?"

"Bilmiyorum Tom ama Kâhin çok endişelenmişti. Sanırım Maestro'nun bir oyunu bu. Kâhin o yüzden olan bitenin tamamını göremedi."

Tom endişelenmeye başlamıştı. Maestro onların planını biliyorsa ve bunu bozmak için Başkana zarar verirse, tüm Zihin Efendileri için sürek avı başlardı. Şimdiye kadar CIA dışında bir tehdit yokken, Amerika'nın tüm güvenlik güçleri peşlerine düşerdi.

"Merak etme Tom, Maestro işe karıştıysa bile Başkan'a zarar vermeyecektir. Sonuç olarak canını seven bir adam o."

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin