70-FİNAL

3.7K 298 186
                                    

Not: Merhaba arkadaşlar, final bölümüne geldik. Kitap final yaptıktan sonra kütüphanenizden kaldırmayın lütfen. Çünkü yeniden yazmaya başlayıp, yeni karakterler, yeni konular ekleyip düzenlemeler yapacağım. Bölüm uzunlukları artacak. 100 oya sekiz günde ulaştık. İyi mi kötü mü bilemiyorum ama ben sözümü tutup beni destekleyen 100 kişi için finali yazıyorum. Teşekkürler.

Özet: Üstat ve Kâhin, birlikte Derek'in zihnine bariyer koyarak Maestro'nun yanına casusluk yapmak için gönderirler. Derek ve Üstat birlikte motelden ayrılırlar. Kâhin, Mary Jane ve Timothy endişelerini tartışarak çözüm yolu araştırırlar. Mona Kâhin'le görüşmesi için Masher'i motele gönderir. Derek Üstadın kendisi ile geldiğini söyleyince, Maestro savaşmak için adamın karşısına çıkar. Savaşı kaybettiğinde, hile yaparak Üstadı daha önce ayarladığı adama öldürtür. Derek Maestro'yu bıçaklayarak yaralar. Derek'i de öldürten Maestro savaşta avantaj kazandığını düşünmektedir.

*** Yeni Bölüm ***

Derek'in ölümü ile Maestro iki düşmanından kurtulduğu için sevinmişti. Yanındaki adamının yardımı ile zorlukla yürüyerek arabaya bindi. Yarasının acısı artmaya başlamıştı. Ne kadar derin bir yara olduğunu bilmediği için adamına hızlanmasını söyledi.

Masher motele vardığında, Kâhin onun geleceğini bildiği için kapıda karşılamıştı. Genç adam, uzun zamandır moteldeki dostlarına karşı temkinli yaklaşıyordu. Sevdiği kızı düşman olarak gördükleri sürece, rahat davranamayacağının farkındaydı.

"Hoş geldin Antony" dedi Kâhin. "Seni Mona göndermiş olmalı. Kendisi neden gelmedi?"

"Bunu biliyor olmalıydın, çünkü sen Kâhin'sin."

Kâhin gülümsedi. Genç adamı, gücünü nasıl kullandığını bilmediği için suçlayamazdı.

"Bazen sormak iyidir. Aksi halde kimseyle konuşamam öyle değil mi?"

"Haklısın" dedi Masher. "Mona sizin tepkinizi tahmin edemediği için önden benim gelmemi istedi. Arkadaşlarımız saydığımız insanların karşısında, buz üstünde duruyoruz. Bize nasıl davranacağınızı bilemiyoruz."

Masher'ın sıkıntılı tavrı Kâhin'i üzmüştü. "Sen ve Mona bizim dostumuzsunuz. Maestro ise düşmanımız. Bu kadar net bir ayrımımız var."

"Mona savaş istemiyor" dedi Masher. "Sizinle savaşı durdurmanın bir yolunu bulabilmek için buluşmak istiyor. Eğer kabul edersen seni onun yanına götürebilirim."

Kâhin de bu konuşmayı yapmayı arzuluyordu. Mona dışarıda ise Maestro yalnız demekti. Geleceğe bakıp Üstat ve Derek'in neler yaptığını görmek istedi. İkisinin de öldüğünü anladığında "hayır bu olamaz" diye bağırdı.

Yere çöken yaşlı adamın neden böyle davrandığına anlam veremeyen Masher, Kâhin'i kaldırmak için koluna girmek istedi.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin