Not: Zihin Efendileri'nin yeni bölümlerini daha kısa aralıklarla yayınlamaya çalışacağım. Şimdilik planıma uyamıyorum ama olacak inşallah. Finalden sonra sizi bir sürpriz bekliyor. Oy vermeyi unutmayın lütfen. Teşekkürler.
Özet: Başkan Mona'nın boğazını sıkar. Mona gücünü kullanmaya çalışır ama etki etmez. Başkan aniden bir şey fark eder ve durur. Başkan hariç herkes kendinden geçer. Kâhin, Peter'i ve Üstadı yardıma gönderir. Başkan aslında Maestro'dur ve zihinlerine Başkan olduğu görüntüsünü verir. Mona'yı kaçırıp evine getirir. Maestro Mona'nın zihin bariyerlerini kaldırır.
*** Yeni Bölüm ***
Mona derin bir nefes alarak yattığı yerden doğruldu ve sonu gelmez bir şekilde çığlık atmaya başladı.
Sanki beyni patlayacakmış gibi hissediyordu. Maestro onu sakinleştirmek için konuşmaya çalışsa da, kendi çığlığından adamı duyamıyordu. Mona karşısındakinin Maestro olduğunu anlayınca, kendini korumak için zihin gücünü kullanmaya çalıştı.
Her ne kadar işe yaramayacağını düşünse de denemek zorundaydı. Maestro kızın bariyerlerini kaldırdığı için içindeki muazzam güç açığa çıkmıştı. Maestro'ya kafa tutacak kadar gücü içinde bulunca, tüm gücüyle saldırdı.
Maestro karşı koymaya çalışıyordu. Fakat bu yeni güç karşısında hazırlıksız yakalanmıştı ve direnmekte çok zorlanıyordu. Dişlerini sıkmaktan çenesi kasılmıştı. Burnundan kan akmaya başladığını fark eden Maestro, Mona'ya durmasını söyledi.
Fakat Mona yeni eriştiği gücünün Maestro karşısında etkili olması üzerine, baskıya devam etmeye başladı.
"Mona, kızım! Lütfen dur."
Mona yanlış duyduğunu sansa da, adamın sözü üzerine baskıyı kaldırdı. Maestro rahat nefes alarak burnundan akan kanı sildi.
"Sen- sen bana ne dedin?"
"Kızım dedim Mona. Çünkü sen benim kızımsın."
Mona reddederek kafasını iki yana sallamaya başladı. "Hayır, bu doğru olamaz. Sen bizim düşmanımızsın. Sevdiğim adamı benden çaldın. Sen benim babam olamazsın."
Masher Mona'nın çığlığını duyup gelmişti ve konuşmaları dinlemeye başlamıştı. Mona'ya yaklaşıp sarıldı. "Her şey geçti canım, sakinleş lütfen. Ben yanındayım artık."
Mona erkeğin temasıyla gevşedi. Özlediği kokuyu içine çekerek, o da erkeğe sarıldı. "Masher, bana bunun doğru olmadığını söyle lütfen."
"Ben gerçekten bilmiyorum Mona. İlk defa şimdi duydum."
Maestro açıklama yapması gerektiğini biliyordu. Geciktirmenin anlamı yoktu. "Üzgünüm kızım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Ciencia Ficción70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...