Özet: Öfkeli Peter kontrolü ele geçirmişti. Simon'ın cenazesi için grup bir araya geldi. Üstat ve Kâhin'ın ikiz kardeş oldukları, Sam'in de küçük kardeşleri olduğu ortaya çıktı. Üstat geri gelerek gruba düşmanın kimliğini ve gücünü tanıttı.
*** Yeni bölüm ***
Kâhin'den telefon beklemek yerine, Kâhin'i aramayı denemeye karar veren Masher, uzun süre bekledikten sonra cevap alamayınca kapattı.
"Hâlâ Kâhin'e ulaşamıyoruz. Maestro tarafından ele geçirilmiş olmasından endişeleniyorum."
Masher'in endişeleri diğerleri tarafından da paylaşılıyordu. Bir tek Üstat farklı düşünüyor gibiydi.
"Kâhin kolay ele geçecek birisi değildir. Geleceği görme gücü bastırılsa bile zihin gücüyle baş edilmesi zordur. Başka bir sorun olduğuna eminim."
Mona doğallar arasındaki dengenin ne kadar hassas olduğunu düşündü. Biri diğerine denk güçte bile olsa, ittifaklar bu dengeyi değiştirebiliyordu. Üstat önce Kâhin'e düşman olarak gruba katılmıştı. Şimdi ise kardeşi ile ittifak kurup, Maestro adındaki düşmana karşı savaşacaktı.
Derek'in Kâhin'e düşman olması, onun bu ittifaka girmesine engeldi. Fakat karşı tarafta yer alacağına da inanmayan Mona'nın, düşünmekten başına ağrılar girmişti.
Sam tüm bu karmaşanın içinde ev sahibi rolüyle motelden destek veriyordu. Deli olması onun suçu değildi. Fakat başkasını da suçlamayacak kadar düşünceliydi. Kâhin'i dostu sanıp, her gördüğünde mutlu oluyordu.
Grubun dışarıda kalması, yakalanma riskini arttırıyordu. Fakat motelin güvenli olduğuna dair Kâhin'den bir bilgi gelmemesi üzerine dönmeyi göze alamıyorlardı.
Timothy dostunun yasını tutarken, Üstada karşı olumsuz bir duygu beslemiyor gibi gözüküyordu. Zihnine hükmedilmiş olması henüz kimse tarafından fark edilmemişti. Planları yapmaya devam ediyordu ama duygusuz bir robot gibi davranması, yas tutmasına veriliyordu.
Mona'nın telefonu çaldığında, Masher'dan başka kimse dikkat etmemişti. Arayanın Kâhin olduğunu görünce herkese susmasını söyleyip telefonu açtı ve hoparlöre verdi.
"Merhaba Kâhin hepimiz seni çok merak ettik. Hoparlöre aldım tüm arkadaşlarla bir aradayız."
Karşı taraf konuşmuyordu. Arayan gerçekten Kâhin olmayabilirdi. Telefonu başkası tarafından ele geçirilmiş olabilir miydi?
"Kâhin neden konuşmuyorsun?" diye sordu Masher.
"Üstat dinliyor musun?" Telefondaki ses Maestro'ya aitti. Daha önce konuştukları için Masher hemen tanımıştı.
"Dinliyorum" dedi Üstat. "Kâhin'in telefonu sen de ne arıyor bilmek istiyorum."
"Orası önemli değil, önemli olan bu telefonun sahibinin yaşamasını isteyip istemediğin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Ciencia Ficción70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...