"Sanırım buldum" dedi Timothy. Şehrin haritasını büyük monitöre aktarmıştı ve tahmin ettiği yeri kırmızı ile işaretlemişti. "Buradan iki saat uzaklıkta ama hazırlıksız gidemeyiz. Planı olan var mı?"
"Dahi çocuk sensin" dedi Masher yüzünde ifade olmadan. "İtiraf etmek istemiyordum ama önce şu doktoru bulup Peter'i düzelttirmeliyiz" sanki bozuk bir cihazı tamir ettirmeliyiz der gibiydi.
Doktor Olivia Gurrera'nın çalıştığı hastaneyi bulması Timothy'nin bir dakikasını bile almamıştı. Peter gücüne tekrar kavuşabileceğini umuyordu hatta buna ihtiyacı vardı. Kardeşinin yorumları bile canını sıkmamıştı.
"O zaman hızlı bir şekilde doktorun yanına gidiyoruz. Sen burada kal Tim, senin plan yapmana ihtiyacımız var" dedi Masher.
Mona da gelmek istiyordu. Masher ilk başta itiraz etse de kendisine bakan deniz gözlü kızı kıramadı. Saçlarını okşayıp bir öpücük kondurdu. Gücünü kullanmaya fırsatı olmayan, kendi türünden kıza karşı daha da yakın hissetmeye başlamıştı.
**************
Hastaneye vardıklarında, Masher hızlıca danışmadaki kadının zihninden aradıkları doktorun yerini öğrendi. Beraberce üst kata çıktılar, koridorun ortasına geldiklerinde Doktor Olivia Gurrera yazılı kapıyı bulmuşlardı.
Kapıyı tıklatıp açan ve içeri kafasını uzatan Mona olmuştu. "Yerinde yok" dedi. Tam o sırada kendilerine doğru gelen orta yaşlı balıketli kadını gördü.
Kadın odasının önünde bekleşen üç kişiye yaklaştı. "Beni mi arıyordunuz?" diye sordu.
Mona "Siz Doktor Olivia Gurrera mısınız?" diye sordu emin olmak için.
"Evet, siz kimsiniz? Nasıl yardımcı olabilirim?"
Masher boşa kaybedecek zamanın olmadığının farkında olduğundan kadının zihnine neden geldiklerini ve ne istediklerini ittirdi.
Kadın odasına girerek ameliyathanenin hazırlanması için telefon etti. Koridorda ilerlerken, Masher diğerlerine onu takip etmelerini işaret etti.
Acil olarak ameliyathanenin hazırlanması diğer çalışanların ilgisini çekmişse de, Masher onların zihinlerini etkileyerek hiçbir şey olmamış gibi işlerine devam etmelerini sağladı.
Doktor Peter'in ameliyat için hazırlanmasına yardım etti. Asistanını da yanına çağırdı. Asistanının da soru sormadan işe koyulmasını sağlayan yine Masher olmuştu.
Peter yüzükoyun yatırıldıktan sonra anestezi uzmanının talimatları ile uykuya daldı. Üstüne giydiği steril önlük ve maske ile Masher doktorun yakınında bulunmaya özen göstermişti. Bir şeylerin aksi gitmesi ihtimalini göz ardı edemezdi. Doktora, çipin çıkarılırken Peter'in hayatının risk altında olduğunu ve çok dikkatli olması fikirlerini itti.
Yaklaşık iki saat süren operasyon sonunda çipi başarıyla çıkardılar. Asistan çipi temizledikten sonra Masher'a verdi. Bu çipi yapacak teknolojinin avcıların elinde olduğunu sanmıyordu. CIA işin içinde olmalıydı yoksa neden durduk yere avcıları yakalamış olsunlardı.
Peter'in kendine gelmesi için bir süre daha hastane de oyalandılar. Mona ve Masher koltukaltlarından destek olarak Peter'i arabaya taşıyıp arka koltuğa uzattılar. Eve doğru yaklaşırken Masher'in telefonu çaldı, araba kullandığı için Mona'ya açması için uzattı. Telefonu açan Mona daha bir şey söyleyemeden karşı taraf konuştu.
"Merhaba Mona" dedi ses. Hoparlörden kâhinin sesini tanıyan Masher telefonu açanın Mona olduğunu bilmesine şaşırmamıştı.
"Merhaba kâhin" dedi Masher Mona'nın şaşkın bakışları altında. "Verdiğin bilgi sayesinde Peter'daki çipi çıkardık. Kendine geldiğinde gücünü kazanıp kazanmadığını anlayacağız."
"Merak etme Peter eskisi gibi olacak" dedi her şeyi bilen edayla.
"Bize neden yardım ediyorsun kâhin"
Masher'in sorusuna önce güldü sonra da cevap verdi. "Ben bildiklerime göre hareket ediyorum. Sizi ve yapacaklarınızı çok iyi biliyorum. CIA'ın eline geçmemeniz gerekiyor, geçerseniz dünya tümden değişecek ve ben bunun olmasını istemiyorum."
"Ne demek istiyorsun açık konuş. CIA bizden ve avcılardan ne istiyor?"
"Çipi üreten ve avcıları eğiten CIA'di" dedi kâhin. Masher çip konusunu tahmin etmişti. Ama avcıları eğitenin CIA olmasını beklemiyordu. "CIA yetkilileri sizi kendi amaçları için kullanmak istediklerinde avcılar buna karşı çıktılar. Onların görevi sizi etkisizleştirmekti. Sizi kullanmalarını istemedikleri için CIA'e karşı isyan ettiler."
"Grace'in Tim'in kardeşi olduğunu biliyorlar mı?
"Onlar sizin iç çamaşırlarınızın rengine kadar her şeyi biliyorlar. Bunca zaman fark ettirmeden hem sizi hem de avcıları gözetliyorlardı. İsyan eden avcıları tutuklamalarının ve kızı kaçırmalarının sebebi, hepinizi bir araya getirip yakalamak istemeleri" dedi kâhin ve gene haber vermeden kapattı.
Mona kapanan telefona şaşkın bakışlarla bakakaldı. Duyduklarını hazmedemiyordu. Küçüklüğünden beri CIA'in gözetimi altındaydı. Her adımının izlendiği ve mahremiyetine saldırıldığı için öfkelendi.
"Masher, Grace'i kurtaralım ve şu sapıklara günlerini gösterelim" dedi.
Masher, kızın heyecanına güldü ve elini çekip öptü. "Sakinleş güzelim, unutma senin gücün yok. Bırakta biz halledelim, merak etme kıçlarına tekmeyi basacağız" dedi.
Eve geldiklerinde Timothy'nin de boş durmadığını gördüler. Kaçırılanların tutulduğu tesisin güvenlik planını ele geçirmiş ve üzerinde çalışmıştı.
Peter'i koltuğa uzatıp planı dinlemek için hackerin yanına yanaştılar. Timothy planın adımlarını anlatmaya başlarken Peter'in kendine geldiğini fark etmemişlerdi.
"Gücüm" dedi Peter inleyerek. Hepsi birden endişe ile adama döndüler. Çipi çıkarmanın işe yaraması gerektiğini düşünüyorlardı. "Gücüm geri geldi" dedi Peter neşe ile.
-DEVAM EDECEK-
Y.N: Bölümü beğendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Soru 1: CIA olanı biteni bildiği halde neden müdahale etmiyor?
Kelime sayısı: 720
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Fiksi Ilmiah70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...