Yorum ve oylarınızla beni desteklemenizi diliyorum.
Motele dönerlerse CIA'in hemen fark edeceğini biliyorlardı, fakat şimdilik gidebilecekleri güvenli bir yerde yoktu. Bu durumda gözler Masher yerine Peter'a döndü.
Mona adamın gözlerine bakarak sordu; "Tom'un senin bedenine neden girdiğini ve bunu bizden sakladığını sonra konuşacağız. Fakat şimdi önceliğimiz motele görünmeden girmek. Tom'un bu konuda yardımı olur mu?"
"Ben kendi adıma konuşayım" dedi Tom. "Çevremizdeki ajanların zihinleri ile oynayıp içeri girişimizi görmemelerini sağlayabilirim."
"Eh en azından işe yararsa, yaptığın haltın karşılığında biraz puan kazanmış olursun" dedi Masher.
Tom cevap vermek yerine konsantre oldu. Motele yaklaştıkça, ajanların zihinlerini tek tek tespit edip, kendilerini görmelerine rağmen umursamamalarını telkin ediyordu. Sanki önlerinden geçen grup alelade halktan birileri gibi, ellerini kollarını sallayarak motele girdiler.
Her ihtimale karşı aracı kapalı garaja çekmeyi de ihmal etmemişlerdi. Sam gelenleri görünce sevinçle dışarı çıkıp karşıladı.
"Ne oldu başardınız mı? Biz çok merak ettik, hani kadın nerde?"
"Sakin ol Sam" dedi Peter, "başaramadık, az daha tuzağa düşecektik."
"Dinlendikten sonra konuşacağız Peter, şimdilik herkes odalara çekilip dinlensin. Burada uzun kalmamız riskli."
Masher yine grubun liderliğini ele almış ve gerekli emirleri vermişti. Başarısızlığın sebebi plan değil, CIA'in başındaki zeki adamdı. Shaun Mendelson'u küçüksedikleri için elleri boş dönmüşlerdi.
"Aynı hatayı iki kez yapmam Mendelson" diye düşündü Masher. "Bir sonraki görüşmemiz benim şartlarımda olacak."
Timothy'nin yanına gidip arkadaşının nasıl olduğunu görmek istedi. Simon'la konuşurlarken içeri girdiğinde hacker bilgisayarı aceleyle kapattı. Ne olduğunu merak eden Masher arkadaşına soracakken, Simon birden ayağa kalkıp "dışarı çıkmam gerek, sonra görüşürüz" dedi.
Simon'ın konuşmasında garip bir tonlama vardı. Arkasından zihnini hafifçe yokladığında bloke ettiğini anladı. Simon ondan daha güçlü değildi ama bu blokeyi aşmayı başaramadı. Timothy giden arkadaşının arkasından dik dik bakan Masher'a, "ne oldu? Bir sorun mu var?" diye sordu.
Timothy'nin en iyi arkadaşı olduğu için Simon'dan şüphe ettiğini ona söylemezdi. "Yok bir şey, sen nasıl oldun?"
"Daha iyiyim, yarından itibaren yürüme çalışmalarına başlayacağım."
Hacker'in ayağa kalkması hepsi için iyi olacaktı. Böylelikle aniden kaçmaları gerektiğinde hareket hızları artacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Ciencia Ficción70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...