Grubun dağılması ile herkes farklı yönlere gitmişti. Simon ve Peter, hackerla kalıp, onu koruyorlardı. Araçla uzaklaşırken belli bir yeri hedeflememişlerdi. Simon aracı kullanırken yanındaki koltukta Peter oturuyordu.
"Peter, bence Simon'da bir gariplik var" dedi Tom.
"Ne gibi?" diye sordu Peter.
"Gruptaki her zihni ara sıra tarıyorum. Belli etmemek için özen gösterdiğimi söylemeye gerek yok."
"Arkadaşlarımızın zihinlerini izinsiz taraman tecavüz sayılır."
Tom bu gibi konularda hassas davranacak birisi değildi. "Önemli olan her an bir ihanete uğrayabileceğimiz. Ben sadece önlem alıyorum."
Kendi açısından Tom'un haklı olduğunu kabul etmek zorunda kaldı. "Peki ne gibi bir gariplik buldun?"
"Biliyorsun, sadece Üstat ve Kâhin'in zihinlerine giremiyorum. Bir de çipi olduğu için Clark'ın da zihni erişilmez. Fakat Simon benden alt seviyede olmasına rağmen belli bir kısmına erişemiyorum. Sanki birisi bloke koymuş gibi, o her kimse benden güçlüymüş."
"Bunu yapabilecek iki kişi tanıyoruz, Simon'dan ne istemiş olabilirler?" diye sordu Peter.
"Bunu Üstadın veya Kâhin'in yaptığını sanmıyorum. Zihinlerine erişemesem de onların izini tanırım. Parmak izi gibi her Zihin Efendisi'nin bir izi var. Simon'da ki bilmediğim bir iz."
Peter bildiği iki ustadan başka, Tom'dan güçlü birilerini tanımıyordu. "Kim olduğunu bulmamız gerek. Üstada danışsak nasıl olur, belki Simon'ı kontrol ederse kim olduğunu bulabilir."
"Peki o zaman ben Üstatla bağlantıya geçeceğim, sen Simon'ı ikna edecek bir yol bul" dedi Tom.
Zihinsel konuşmadan çıkan Peter, arkadaşı Simon'a döndü. "Hey dostum, amaçsızca araba kullanmak sıkıcı olmalı. Bir yerde durup yemek yemeliyiz."
Simon dalgınlığından sıyrılıp Peter'a baktı. "Olur" dedi ve bir kilometre içerisindeki ilk dinlenme alanına aracı park etti.
Tom zihniyle Üstada olanları aktarmıştı ve bulundukları yeri de bildirdi. Üstat gelene kadar Simon'ı şüphelendirmeden oyalamaları gerekiyordu.
Timothy çok güvendiği dostuna karşı yapılacak harekette yer almazdı. Bu yüzden ondan yardım isteyemezlerdi. Simon ve Peter yaralı adamın kollarından destekleyerek, tesisin restoranına götürdüler.
Herkes yemeklerini seçtikten sonra, Peter zihninden Tom'la konuşmaya devam etti.
"Üstat geliyor mu?"
"Aktardıklarımı duyunca heyecanlandı. Hemen geleceğini söyledi. Farklı bir izden bahsedince verdiği tepkiye bakılırsa, kim olduğunu bildiğinden şüphelendim."
"Belki de biliyordur" dedi Peter. "Biz tanımasak da, bir sürü doğal Zihin Efendisi olabilir."
"Olabilir, ben bile sayılarını tam bilmiyorum."
"Umarım tehlikeli biri değildir. Çünkü Üstat ve Kâhin arasında gerginlik varken, bir de onlar kadar güçlü birisi çıkarsa ortalık karışır. Tom, biz Üstadın tarafındayız ama Masher ve Mona Kâhin'e güvenmeye ve ona katılmaya karar verirlerse, onlarla savaşmamız gerekebilir."
"Olabilir, kardeş kavgasından mı korkuyorsun?"
"Unuttun mu biz kardeş değiliz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Bilim Kurgu70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...