#2-MindBlocker

1.6K 113 26
                                    


Masher kızın arkasında bakarken, böyle bir insanla daha önce karşılaşmadığını düşünüyordu. Zihnine giremediği biri daha önce olmamıştı. Bazı yetenekli insanlar, zihnine girilmesini engelleyebilirdi ama bunu yine de hissederdiler.

Bu kız da engel yoktu. Bambaşka bir şeydi. İçkisini içmeye devam ederken içinden gelen bir hisle sağına baktı. Masalardan birinde oturan adamla göz göze geldi. Adam hemen gözlerini kaçırdı. Masher zihnini yoklamaya çalıştı ama adam zihnine girmesine engel oldu.

Tespit edildiğini anlayan adam, kalkıp bardan uzaklaşırken Masher adamın sağ kulağının arkasına takılmış cihazı fark etti. İşitme engellilerinin kullandığı cihaza benziyordu. Adamı takip etmek istedi. Parayı ödeyip ayağa kalktı. İçtiği viskilerden dolayı sallanıyordu.

Tezgâha tutunarak yavaş adımlarla ilerledi ve bardan çıktı. Hava kararmak üzereydi. Masher adamın gittiği yönü tahmin edemiyordu. Sola dönüp ilerlemeye başladı. Masher aniden arkasından çekilip yere düştü. Tepesine dikilen adam takip ettiği kişiydi.

Kalkmaya çalıştı ama alkolün etkisiyle başaramadı. Adam Masher'ı iki yakasından tutup kaldırdı ve ara sokağın duvarına yasladı.

"Beni dikkatle dinle Antony!" diye bağırdı. Masher gözlerini adama sabitlemeye çalışıyordu ama beyni ona itaat etmiyordu.

"Benden ne istiyorsun?"

"Peşindeler Antony, şirket seni ve diğerlerini yakalamak istiyor."

"Ne şirketi? Sen de kimsin be?"

Adam Masher'ı bir kez daha iki yakasından tuttu ve duvara çarptı.

"Beni dinle beş para etmez herif. Eğer babana saygım olmasaydı, seni umursamazdım. Bırakırdım kendi kusmuğunda boğulurdun."

Masher olanları algılayamıyordu ama adamın kendisini uyarmaya çalıştığını anladı.

"Benden ne yapmamı istiyorsun?"

"Gücünü kullanmayı bırak. Senin peşindeler ve gücünü kullandığın zaman yerini tespit edebiliyorlar."

"Bu nasıl mümkün olabilir? Onlar dediğin kim?"

"Seni ve diğer telepatları yakalamak isteyen kötü adamlar. Şimdi sözümü dinle ve ortadan kaybol. Gücünü kullanma sakın" diyen adam, Masher'ı bırakıp uzaklaştı.

Ayakta durmakta zorlanan Masher yere çöktü. Az önce olanlara anlam vermeye çalışırken sızdı.

*****

Timothy, internette Masher'la alakalı bir şeyler bulabilmek için Peter'ın verdiği resmi kullanıyordu. Polis merkezinin serverlarına sızarak yüz tarama işlemini başlattı. Bu işlem polisin erişebileceği tüm noktalarda, elde edilen bilgilerde arama yapıyordu.

Uzun süren bekleyiş sonunda, Masher'ın resmi ile eşleşen bazı kayıtlar çıktı. Timothy, aradıkları kişinin kendileri ile aynı şehirde olmalarına şaşırmıştı. Peter'ı arayıp bulduklarını anlattı. Masher'ın resminin çekildiği yerlerin adreslerini de göndermeyi ihmal etmedi.

Peter bilgileri aldıktan sonra en yakın adres olan Sins adlı bara doğru yola çıktı. Kardeşini bir an önce bulmalı ve uyarmalıydı. Her ne kadar birbirlerinden hoşlanmasalar da, ona kötü bir şey olmasına izin veremezdi.

Peter tüm adresleri dolaşıp elindeki resmi gösteriyordu. Gerektiği zaman barmenlere bir yirmilik uzatıp, bilgiyi satın almaya çalışıyordu. Son girdiği barda, barmenle konuşurken yanında oturan kız söze atladı.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin