Multimedya da İnsan Azmanı Avcı
Mahser'in öğrendiği cevap, yere çökmesine sebep olmuştu. Onun bu hareketi diğerlerinin de dikkatini çektiğinden hemen yanlarına gelmişlerdi.
Peter sabırsızca sordu; "Neler oluyor Antony?"
Masher yerden kalkmadan Mona'ya baktı ve kafasını öne eğdi. Söyleyeceklerini önce kafasında tartıyor gibiydi. Hepsinin bilmesi gerekiyordu, özellikle de Peter'in.
"Avcılar" diye söze başladı. "Mona'nın da zihin efendisi olduğunu daha küçük yaşta öğrenmişler" dedikten sonra, Mona'ya doğru kafasını kaldırdı. Kızın gözlerindeki hayret ifadesi tam da beklediği gibiydi. Güzel mavi gözler irice açılmış, kaşlar yukarı kalkmıştı.
"Daha da önemlisi senin kaçırılmanla, Mona'nın kaçırılması aynı sebepten. Size bir çip takarak, gücünüzü bastırmak için beyninizdeki özel bölgeye giden elektrik akımını kesmeyi başarmışlar. " dedi Peter'e.
Peter çipin beynine mi yoksa omuriliğine mi takıldığını anlamak için ensesinde elini gezdirdi. Ensesinin üst kısmına doğru bastırırken bir sertlik hissetti. Dikkat etmese, gözden kaçırılacak kadar küçüktü.
"Tim, bu çipi çıkarmak için uzman birini bulabilir miyiz?" diye sordu.
"Boşuna uğraşma Peter" dedi Mary Jane. "Çipi çıkarmaya çalışırsan beyin faaliyetlerin durur ve sende bir bitki olarak yaşamını makinelere bağlı olarak sürdürürsün."
Peter öfkeyle kadına döndü. "Hemen bu kahrolası şeyi vücudumdan çıkarmanın yolunu söyle" dedi.
Peter kadının cevap vermeyeceğini tahmin etmişti. Kardeşinden kadının zihnine girmesini istemek için Masher'a döndü. Kardeşi hala Mona'ya bakıyordu ama bakışlarında sevgi ifadesi yerine korku vardı.
"Neden Mona'ya öyle bakıyorsun Antony" dedi kardeşine. Herkes bakışlarını Masher'a yöneltti. Mona, Masher'in kendisine bakışını görünce endişelendi.
"Mona'nın zihin gücü bizden farklı" dedi Masher. "O..." dedi ama gerisini getiremedi.
Avcı kadın bir kahkaha attı. "Küçük sevgilinin sırrını söylemeyecek misin? İstersen senin yerine ben söylerim" dedi.
Masher hışımla ayağa kalktı ve kadına bir tokat patlattı. Kadın bağlı olduğu sandalye ile birlikte yere devrildi. Ağzında akan kana rağmen gülümsüyordu. "Seni hiçbir zaman bir centilmen olarak düşünmemiştim zaten" dedi.
Timothy kadını tekrar doğrulttu. Olanlara anlam veremese de kadının zihnine girmek ve olanları öğrenmek istemedi. Bu Mona'nın ve Masher'in anlatmaya karar verebilecekleri bir meseleydi.
Mona merakla Masher'a döndü ve anlatması için rica etti. Adam kızın gözlerindeki endişe ve korku karışımına baktıktan sonra anlatmaya karar verdi.
"Senin gücün bizlerden daha farklı ve daha güçlüsün. Zihnine girdiğin insanın delirmesine yol açıyormuşsun. Bu yüzden seni küçük yaşta kaçırıp çip takmışlar ve hafızanı silmişler"
Mona hatırlamak istemeyeceği anıların silinmesine memnun olmuştu. Aslında çipi taktıkları için avcılara minnet duyması gerektiğini düşündü.
"Senin görevin neydi Mary Jane" dedi.
"Seni gözlemlemek ve gücünü geri kazanamayacağından emin olmaktı. Bu yüzden senin yakınına yerleştirildim"
Her şey yerine oturuyordu ama Peter'in hafızasının yerinde olması olayı garipleştiriyordu.
Peter, "Benim hafızamı neden silmediniz?" diye sordu.
"Çünkü senin gücün Mona ile karşılaştırınca çok tehditkâr değildi. Ayrıca kaçmana izin vererek hackerin evini öğrenmiş olduk."
Timothy aniden ayaklandı ve bilgisayarındaki güvenlik kontrollerinin aşılıp aşılmadığına baktı. Dışarıdaki kameralarda da garip hareketler görünmüyordu.
"İstediğimiz an size saldırabilirdik. Evinizi başınıza yıkardık. Ama biz iyi insanlarız" dedi avcı.
Masher'dan "hah" diye bir alaylı ses yükseldi. "Yani diyorsun ki amacınız bize zarar vermek değil sadece nötralize etmekti öyle mi?"
"Elbette, biz insanları korumak için sizin gibi tehditleri etkisizleştiriyoruz."
Avcının bu açıklamaları kafalarını karıştırıyordu. Timothy birden söze girdi.
"Kardeşimi rahat bırakmaları için avcıyı serbest bırakmalıyız. Daha geç olmadan gönderelim" dedi.
Masher istemeden de olsa bu fikre katılmak zorundaydı. Şu anda Grace'in güvenliği her şeyden önemliydi. Kadını çözdü ve gitmesi için kapıyı gösterdi.
Mona olayın şokunu atlatamamıştı. En yakın arkadaşı düşmanı çıkmıştı. Kaybettiği bir gücü olduğunu öğrenmiş ve insanlara daha fazla zarar vermeden etkisizleştirilmişti. Ayakları üzerinde durmak zor geldiğinden bir koltuğa çöktü. Başını kolları ile sarmıştı.
Masher giden avcıyı izlerken Mona'nın koltuğa çökmesi ile dikkatini kıza çevirdi. Peter ve Mona'nın vücutlarında çiplerin olması ve çıkarmanın tehlike arz etmesi, olayı çok karmaşıklaştırıyordu.
Timothy, çipi zarar vermeden çıkarabilecek tecrübede birini tanımıyordu. Bilgisayardan araştırmaya başladı.
Masher çalan telefonunu geç fark etmişti. Arayanın kâhin olduğunu görünce hemen açtı.
"Merhaba Antony. Artık gerçekleri öğrendiğinize göre ne yapmayı planlıyorsun?" diye sordu.
"Sen söyle kâhin, her şeyi bilen sensin"
"Öncelikle Peter'da ki çipi çıkarmalısınız. Doktor Olivia Gurrera'yı bulmalısınız. Mona'nın çipini çıkartmayın sakın."
"Neden?" diye sorarken aslında cevabı çok iyi biliyordu.
"O çok tehlikeli ve böyle kalması herkesin hayrına olacak" dedi Kâhin ve telefonu kapattı.
Masher, Tim'e doktorun adını verdi ve merakla bakan gözlere bir açıklama yapma gereği duydu. Kâhin ile daha önceki konuşmaları dâhil, her şeyi anlattı. Diğerleri Kâhin hakkında endişelenmişti ama Masher onun tarafsız olduğuna inanıyordu.
Telefonu tekrar çaldığında ekranda bilinmeyen bir numara gözüktü. Açtığında heyecanlı bir kadın sesi duyuldu. Sesi hoparlöre vererek diğerlerinin de duymasını istedi.
Heyecanlı ses "Ben Mary Jane, onlar arkadaşlarını tutuklamışlar. Yardım edin lütfen" diye yalvaran bir sese dönüştü.
"Onlar kim ve sana neden yardım edelim?" diye sordu Masher.
"Onlar CIA ve sizinde peşinize düşecekler. Grace'i de tutuklamışlar."
Timothy "hayır!" diye bağırdı. "Çabuk söyle nereye götürüldüler?"
"Bilmiyorum ama sorgulanacaklarını tahmin ediyorum. Hacker olan sensin, sistemlerine girip bulabilirsin" dedi.
Timothy çoktan bilgisayarının başına geçmiş ve araştırmaya başlamıştı.
-DEVAM EDECEK-
Y.N: Bölümü beğendiyseniz oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Soru 1: Grace'i CIA'in elinden kurtarabilecekler mi?
Soru 2: Sizce Mona'nın çipi çıkartılmalı mı?
Kelime sayısı: 806
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Fantascienza70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...