53-Acı haber

2.7K 208 39
                                    

"Alo Kâhin."

"Sanırım başka birinden telefon bekliyordun, ne yazık ki Kâhin seni bir süre arayamayacak" dedi tanımadığı ses.

"Kimsiniz?" diye sordu Masher.

"Yakında öğreneceksin genç adam."

"Neden Kâhin'in aramayacağını söylediniz?"

"Aramayacağını değil arayamayacağını söyledim. Bir süre çok meşgul olacak" dedi gizemli kişi.

Masher, arayan kişinin Simon'ı kullanan adam olduğunu tahmin etti. "Siz Simon'a casusluk yaptıran kişi misiniz?"

"Düşündüğümden daha akıllıymışsın Masher. Ben, Kâhin ve Üstadın en büyük kâbusuyum. Yakında görüşeceğiz, yanındakilere güvenme genç adam. Sendeki potansiyeli ancak ben açığa çıkarabilirim."

Telefon kapandığında Masher'ın şaşkınlığı devam ediyordu. Aradıkları adam kendi isteğiyle temas kurmuş ve bizzat Masher'ı aramıştı. Verdiği habere göre Kâhin'in başı dertte olabilirdi.

Acilen Peter ile konuşması gerekiyordu. Üstatla bağlantı kurmaları ve Kâhin'e yardım etmelerini rica etmeliydi. Ne de olsa ortak düşmanları vardı.

Peter'i aradı ve konuşmayı aktardı. Anladığını ve yardım edeceğini söyleyen Peter, Üstatla temas kuracağına söz verdi.

Simon'ın durumunda değişme olmadığı için kendini sorumlu hissediyordu. Üstadın gelmesini isteyecekti fakat Simon'a yaptığından dolayı vicdan azabı duymaması, Peter'ın tereddüt etmesini sağlıyordu. Simon iyileşmezse, Peter kendini affetmezdi. Üstadı çağırma fikri ondan çıkmıştı.

Belki de doğallar insanları böcek gibi değersiz görüp, ne olacaklarını önemsemiyorlardı. Eğer durum bundan ibaretse, hangi tarafı desteklediğinin bir önemi yoktu. Hepsi kendi arzularını tatmin için arkadaşlarını kullanacaktı.

Peter yanlış tarafta olabileceği fikrini taşırken, Tom sessizce bu iç çatışmayı izliyordu. Peter'in bedeninde yaşadığı gerçeği yüzünden, Peter'a ihanet edemezdi. Üstelik Kâhin'in gözetimi altındayken böyle bir şeye kalkışmak sonu olurdu.

Tom'da kendi iç çatışmalarını yaşıyordu. Yakında güç savaşları başlayacaktı ve herkes tarafını seçtiğini zannederken dengeler sürekli değişiyordu.

Üçüncü Zihin Efendisi'nin çıkışı ile Üstat ve Kâhin arasındaki düşmanlık mecburen ittifaka dönüşmüştü. Timothy ve diğerleri taraf seçme konusunu çok önemsemiyorlardı. Güçlünün yanında olma düşüncesi insanın doğasında vardı. Fakat etik olan, inandığın kişinin yanında olabilmekti.

Timothy koşarak Peter'in yanına geldi. "Simon'a bir şeyler oluyor, hemen gelmelisin."

Peter odaya doğru koşarken kötü bir şeyler olmaması için dua ediyordu. İçeri girdiklerinde Simon'ın burnundan oluk gibi kan akarken, yatakta çırpındığını gördüler. Hemşireler hastayı zapt edemiyorlardı.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin