60-Savaşa hazırlık

2.9K 211 85
                                    

Yeni kapağımız için @Pinktasticc e çok teşekkür ederim. Uzun zamandır hayal ettiğim kapağa senin sayende kavuştum.

Not: İlk defa bir kitabım 60.bölüme geldi. Bu uzun soluklu serüvende, benimle birlikte olduğunuz için teşekkür ederim. 10 bölüm içinde final yapıp, kitabı baştan düzenlemeye girişeceğim. Ara bölümler ve betimlemelerle, 80 bölüme çıkacağını düşünüyorum. İyi okumalar.

Özet: Mona Kâhin'in yarası ile ilgilenir. Eğer Üstat kabul ederse, beraberce Mona'yı iyileştirebileceklerini söyler. Kâhin Masher'ı geri alma planlarının olumsuz sonuçlanma ihtimalinin yüksek olduğunu belirtir. Peter, Mona'ya Masher'la öz kardeş olmadıklarını söyler.

*** Yeni Bölüm ***

Multimedyada Maestro

Masher günden güne gelişiyordu. Aklında sevdiği kadın ve arkadaşları vardı ama bunları düşünmeye fazla zaman ayıramıyordu. Maestro onu çok zorluyor, kendisinin hayal bile edemeyeceği şeyleri yapmasını bekliyordu.

Zamanla bunları nasıl yapabileceğini öğrenecekti. Fakat Maestro sanki son bir savaşa hazırlanıyor gibiydi ve acelesi olduğunu saklamıyordu.

Mona, Kâhin'in sözlerini dikkate alıp, Masher'a ulaşmaya çalışmaktan vazgeçti. Kendisini meşgul etmek için Masher'ın Derek'ten aldığı doktorların listesine odaklandı. En azından günlüklerde yazılanları, bizzat yaşayan insanlardan öğrenme şansı olabilirdi.

Clark CIA'in sessizliğinden dolayı endişeleniyordu. Bu kadar zamandır hiçbir hareket olmaması Shaun Mendelson'un büyük bir şey planladığını düşündürüyordu. Clark'ın aklında bizzat ABD başkanına giderek, Zihin Efendileri'yle bir orta yol bulunmasını önermek geldi.

Başkanın buna tepkisini kestiremiyordu. Çip takıyor olması onu yapaylara karşı koruyor olabilirdi. Fakat doğallardan biri kendisine saldırmaya kalksa, çipin işe yaramayacağını bilmiyor olmalıydı. Belki kontrol edilemezdi ama beyin kanaması geçirmesi sağlanabilirdi.

Bu durum onu açmazda bırakıyordu. Bu görüşmeye gitmek intihara eş sayılabilirdi. Doğal olarak tehdit kabul edilen insanlarla, başkanı bir araya getirmek neredeyse imkânsızdı. Kâhin'e danışma gereği duydu. Mona'yı arayarak Kâhin'le görüşmek istediğini söyledi.

Kâhin Clark'ın kendisini aradığını duyunca, geleceğe bakıp ne yapmayı planladığını gördü.

"Merhaba Clark, düşündüğü şey iyi sonuçlanmayacak bir fikir" dedi.

"Merhaba Kâhin, adına layık biri olduğunu bizzat gördüm. Hiçbir ümit yok mu?"

"Ufak bir olasılık var. Fakat Mendelson önümüzde en büyük engel. Başkana bizzat rapor verdiği için görüşme talebiniz önce onunla tartışılıyor ve o da sizin büyük tehdit olduğunuzu söyleyip başkanı olumsuz etkiliyor."

Clark duyduklarından memnun olmamıştı. Telefonda bekleyen Kâhin'e teşekkür etti. Mendelson'u nasıl devre dışı bırakabileceğini düşünmeye başladı. Mantıklı bir şekilde onu ikna edemezdi. Kaçırtmaya çalışsa, başarılı olsa bile her şey daha kötüye dönebilirdi.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin