Not: Zihin Efendileri dört günde bir güncellenecektir.
Özet: Mona ajanın zihnine girdikten sonra kaçma zamanı geldiğini anlayıp moteline döner ve eşyalarını toplar. Timothy, Masher'a ulaşmak için bir fikir bulur. Şansını denemeye karar verir. Speedman adamlarını riske atmamak için MindBlocker'ların geliştirilmesini emreder. Simon sokakta sihirbazlık gösterileri yaparken Kâhin ile karşılaşır.
*** Yeni Bölüm ***
"Tim, tam dört gün oldu ve kardeşimden haber alamadık."
"Biliyorum Peter ama beklemekten başka ne yapabiliriz?"
"Sürekli izlendiğim hissinden kurtulamıyorum."
"Doğrusunu istersen ben de aynı şeyi hissediyorum."
Telefon çaldığında Timothy arayana baktı. Eski dostunun ismini görünce, gülümseyerek telefona cevap verdi.
"Hey Simon, aramana sevindim."
"Selam dostum. Şehirdeyken sana da bir uğrayayım istedim. Buluşabilir miyiz?"
"Tabi Simon, Peter'ı hatırlıyorsun değil mi? Onunla birlikte geliriz."
"Şu anki yerimin konumunu atıyorum, Peter'ı da getirmen iyi olacak. Hepimizi ilgilendiren bir sorun var."
"Tamam, merak ettim ama detayları buluştuğumuzda konuşuruz."
Telefonu kapatıp Simon'ın dediklerini Peter'a aktaran Timothy, cebine gelen konum bilgisine bakıp gitmek için ayağa kalktı.
Peter, Simon'ı tanıyordu ama tanışmaları çok eskiye dayanmıyordu. Simon da aynı tesisteydi fakat farklı bir blokta kalıyordu. O ve Timothy tesisten çıktıktan sonra irtibatı koparmamışlardı.
"Hadi gidelim" diyen hacker, Peter'ın kapıdan çıkmasını bekledi.
Mona oteli terk ettikten sonra bir süre günü birlik yerlerde kaldı. Fakat bu şekilde devam edemeyeceğini düşünüp, diğerler ile birlikte hareket etmenin yararına olacağına karar verdi. Kardeşini ararken, Peter ona numarasını vermişti. Masher'la bir daha karşılaşırsa aramasını rica etmişti.
Şu an onu aramak iyi bir fikir gibi geliyordu. Telefonunu izlenmemek için atmıştı. Bu yüzden bir telefon kulübesi bulup Peter'ı aradı.
"Selam Peter, ben Mona."
"Selam Mona, kardeşimden haber var mı?"
"Üzgünüm, yok. Fakat peşimde birileri var ve onlarla tek başıma mücadele edemeyeceğimi düşünüyorum."
Peter kızın bahsettiği kişileri bilmese de, izlendiği hissinden dolayı aynı kişiler olabileceğini düşündü.
"Peki o zaman, seninle buluşmak için bir adres gönderiyorum. Orada buluşuruz."
"Tamam" diyen Mona telefonu kapattı. Uzak bir mesafede yaşlı bir adam gülümsedi. "Parçalar birleşmeye başladı" dedi kendi kendine.
Masher gündüzleri dışarı çıkmadan, bir süre gözden uzak kalmayı tercih etti. Ara sokaktaki adamın söyledikleri doğruysa, gücünü mecbur kalmadıkça kullanmaması gerekiyordu. Bu yüzden sadece geceleri dışarı çıkıp ihtiyaçlarını hallediyor ve sadece nakit para kullanıyordu.
Adama soracağı birçok soru vardı. Bunlardan biri, taktığı cihaz sayesinde nasıl oluyor da zihnine girilmesini engelliyordu. Diğeri ise neden kendisine yardım ettiğiydi.
Hava kararmak üzereydi. Can sıkıntısından maillerini kontrol etmeye karar verdi. Bir internet kafeye gidip hesabına giriş yaptı. Birkaç tanıdıktan mailler gelmişti. Başlıkları benzer olunca dikkatini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Science Fiction70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...