29-Doktor Olivia Gurrera

5.4K 303 34
                                    

Hastaneye vardıklarında, Masher zihin kontrolü ile personelin acilen Timothy ile ilgilenmesini sağladı, ardından Doktor Gurrera’yı bulmak için harekete geçti. Doktoru son gördüklerinde, Peter’in çipini çıkarması için zihnini ele geçirmişlerdi.

Bu sefer de aynısını yapmaya çalışacaktı ama önce doktoru bulması gerekiyordu. CIA’in her köşede ajanları olabilirdi ve bu ajanlara karşı gücü işleyen tek kişi Mona’ydı. Masher temkinli bir şekilde arayışını sürdürürken, zaman zaman personelin zihinlerini tarayıp doktor hakkında bilgi arıyordu.

Şanslarına doktor hastane içindeydi ve yerini tespit etmişti. Masher kadının bulunduğu acil servise girdiğinde, kalabalık içinde doktoru hemen fark etmişti. İşin ilginç tarafı, kadının da Masher’i fark etmesiydi.

Adamın gözlerinin içine bakıp düşündü, “zihnimi ele geçirmeden önce, size yardım edeceğimi bilmeni isterim.”

Masher kadının düşüncesini okuduğunda, beklemediği bu tepki karşısında şaşırdı ve sadece başını sallamakla yetindi. Doktor yanına geldiğinde, adama; “sessiz bir yere geçelim, size yardım etmeye gönüllüyüm” dedi.

Acil servisten çıktıklarında Masher’in soru sormaya hazırlandığını anlayınca, “önce acil sorununuzu çözelim, sonrasında konuşacak çok vaktimiz olacak” dedi.

Timothy’nin ameliyata alınması için tüm hazırlıklar tamamlanmış, doktorun gelmesi bekleniyordu. Olivia ellerini sterilize ettikten sonra hemşirenin yardımı ile önlüğünü giydi, eldivenlerini ve maskesini taktı.

Ameliyathanenin dış camından bakan Masher’ın okuması için zihninden, “merak etme, arkadaşını kurtarmak için elimden geleni yapacağım” dedi.

Ameliyat sürerken Masher sürekli olarak kadının bütün bunları nasıl bildiğini ve neden kendilerine yardım ettiğini düşünüyordu. Mona yanına geldiğinde, elini tutan kıza güven vermek için hafifçe elini sıktı.

Peter hastanenin girişinde oyalanıp, etrafta ajan olup olmadığını anlamak için zihin taraması yapıyordu.

Timothy’nin yaralanması ile CIA’in kendilerini tehdit olarak görüp ortadan kaldırmaya çalıştığına kesin ikna olmuştu. Aralarındaki çatışma artık ciddileşmiş, büyük bir savaşa dönüşmek üzereydi. Büyük bir hamle yapmazlarsa tek tek avlanmayı beklemek zorunda kalacaklardı.

Şu anda ellerindeki en önemli güç Mona’ydı ve onun gücü kontrolsüz bir güç olduğundan, faydadan çok zarar verebilirdi. Mona’nın çipinin çıkarılması gerekliydi, aksi halde çipin kontrolü CIA’in eline geçerse, ellerindeki avantajı kaybederlerdi.

Bu düşüncelerini Mona’ya aktardığında cevap beklemiyordu, çünkü Mona karşılık verirse yine beynini kızartabilirdi. Masher ile görüşüp onun cevap vermesini sağlayacağını düşündü.

Masher çipin çıkarılmasının neden gerektiği konusunda ikna olmuştu ama son kararı kızın kendisinin vermesinin gerektiğine inanıyordu. Mona kararını açıklamış ve Timothy’nin ameliyatından sonra sıranın kendisinde olacağını söylemişti.

İki saatten fazla süren ameliyattan sonra, doktor yüzünde maskesiyle dışarı çıktığında, sonucun nasıl olduğunu anlamak için maskesini çıkarmasını bekleyemeyen Masher, kadının zihnini okudu. Başarılı geçtiğini anlayınca Mona’ya söyledi ve Peter’in zihnine de aynı bilgiyi gönderdi.

Konuşmak için daha fazla bekleyemeyeceğini söyleyen Masher, Peter’i de çağırarak kadının odasına doğru ilerledi.

Olivia henüz ameliyatın stresini atamamasına rağmen, anlayış göstererek odasına girenlere yer gösterdi.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin