Peter edindiği bilgileri sindirmeye çalışırken, Tom gidişattan zevk alıyordu. Bedensiz olmasına rağmen gücü zirvede olan Tom, Peter'i kendi tarafına çekerek bir taşla iki kuş vurmayı düşünüyordu.
Peter inanmamayı tercih edecekti ama işin aslını öğrenemezse hayatı boyunca pişman olacağını biliyordu. "Bu söylediklerine inanmayı seçersem, pişman olacağımı biliyorum ama kardeşim ve ben gerçekleri öğrenmeyi hak ediyoruz."
"Öyleyse pazarlığın sana düşen kısmını kabul etmeye hazır mısın?"
Tom'un yüzündeki sırıtış adamı endişelendiriyordu ama kabul etmezse daha fazlasını alamayacağının da farkındaydı.
"Benden tam olarak ne istiyorsun?"
"Bedenini" cevabını duyduğunda, Peter beklemediği istek karşısında afallamıştı.
"İçindeki öfkeli benliğinle birlikte yaşamak ve güçlerimizi birleştirmek istiyorum."
"Buna izin veremem, daha önce beni kurtarırken öfkeli halimin neler yaptığını gördün ve şimdi aynısının hatta daha beterinin olmasına izin vereceğimi mi sanıyorsun?"
Tom'un yüzündeki gülümseme yerini gerginliğe bıraktı, Peter'in hemen kabulleneceğini ummuştu. Nede olsa ailesi hakkındaki gerçekleri çok önemsiyordu ama beklemediği ret cevabı sinirlenmesine yol açmıştı.
Zor kullanarak ele geçirebilirdi ama Kâhin'in kendisini nasıl cezalandıracağını az çok tahmin ediyordu. Eğer Peter kendi isteğiyle kabul ederse Kâhin bile karışamazdı.
Peter'in öfkeli benliğini gördükten sonra kendi kurtuluşunun ışığını görmüş gibi hissetmişti, şimdi ise bu ışık git gide kararıyordu. Sakin kalmaya çalışarak adamı ikna etmeyi denemeliydi.
"Karşı olmanı gerektirecek kadar önemli bir şey yok, beni yanlış anladın sanırım."
"Beni de Sam gibi kullanacak ve istediğinde bedenimin kontrolünü ele geçireceksin, doğru anlamış mıyım?"
"Hah! Şimdi neye takıldığını anladım" dedi Tom. "Sen Sam kadar zayıf değilsin, bu kadar çabuk ele geçirilemezsin. Benim amacım senin bedenini yönetmek değil zaten."
Peter bu tatlı sözlere kanacak kadar tecrübesiz değildi, yine de tüm gerçekleri öğrenmesi için biraz taviz vermesi gerekiyordu.
"Bedenimi ele geçirmeyeceğine nasıl güvenebilirim? Bu konuda Kâhin'in güvencesini istiyorum, senin için uygun mu?"
Peter adamın bunu kabul etmeyeceğini düşünüyordu, çünkü Kâhin kendi vücudunu ele geçirmesine izin vermezdi. Fakat Tom'un olur demesi üzerine, kaderini Kâhin'in eline bırakmak zorunda olduğunu kabul etti.
"Jake'i zorlasam acaba cevap alabilir miydim" diye düşünürken, Tom'un "onun zihnine koyduğum kilidi açmanız mümkün değil" demesi üzerine direnmekten vazgeçti.
"Haydi, Kâhin'i arayalım ve fikrini alalım" diyen Peter, adamın Kâhin'i aramasını bekledi. Tom telefonu eline alıp geriye saymaya başladı. "Üç, iki, bir" telefon çalmaya başlayınca gülümsedi. "Bu adam çok dakik, en sevdiğim özelliği."
Kâhin'in sesi telefondan yankılandığında, Peter verilecek güvenceye ne kadar inanabileceğini düşünüyordu. Kâhin'i hiç görmemişti, görmediği bir insana kaderini emanet etmesi çok mantıklı gelmiyordu. Şimdiye kadar ne kadar faydalı olduğunu gösterse de, gizlediği bir şeyler olması muhtemeldi.
"Peter, sana önerilen şeyi kabul edip etmemen sana bağlı, eğer sana bir söz verip de tutmazsa işte o zaman ben güvenliğini sağlarım."
Kâhin'in bu güven verici sözleri üzerine kararını verdi. "Bedenimi benim isteğim haricinde ele geçirmeyeceğine ve sevdiğim insanları hiçbir şekilde incitmeyeceğine dair güvence istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Science-Fiction70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...