44-Operasyon merkezi

3.9K 251 60
                                    

Simon gizlice buluşup yeni bilgileri aktardığında, Peter'i tehlikeye attığını bilmiyordu. Gerçi bilgileri verdiği adam da Peter'in orada olduğundan habersizdi. Avcıları aradan çıkarmak için CIA'yi kullanmıştı ama Peter'in yaralanmamasına da sevinmişti.

Hastanede notu verdikten sonra Peter'la uzun bir süre irtibata geçmemişti. Fakat Kâhin'le Peter'ın aralarında bir soğukluk oluştuğuna emindi.

Simon adamın yanından ayrılırken zihni tüm konuşmaları unutmuş, hiçbir şey olmamış gibi arkadaşlarının yanına dönmüştü.

Peter avcılarla hastaneye gittikten sonra motele dönmüş, diğerlerini yaralı arkadaşları ile yalnız bırakmıştı. Her ihtimale karşı kurşun yarasını polise bildirmesinler diye, doktoru ve hemşireleri etkilemiş ve zihinlerine gerekli emirleri yerleştirmişti.

Motele döndüğünde Clark'ın gerekli bilgileri gönderdiğini öğrenip, plana dâhil olmak için can kulağıyla dinlemeye başladı.

"Plan basit ama riski yüksek, korunma düzeyi arttırılmış. Sanki bizim saldırmamızı bekliyorlar gibi."

"Masher sence bu bir tuzak mı?" diye sordu Peter.

Abisinin kendisine Masher demesi hâlâ garibine gidiyordu. "Clark'la konuşan sendin, senin fikrin nedir?"

Sorunun kendisine geri dönmesi üzerine biraz düşünen Peter, "ben Clark'a güvenelim derim. Fakat onun bilgisi olmadan CIA başkanının bir tuzak hazırlama ihtimalini de es geçmeyelim."

"Akıllıca bir fikir Peter" dedi Mona.

Mona uzun zamandır ona karşı mesafeli davransa da, aklı başına geldikten sonra Peter ile normal bir arkadaşlık sürdüreceğine inanıyordu.

"Teşekkürler Mona. Timothy planı tam detayları ile açıklamadan önce, avcıların dönmesini bekleyelim mi?"

"Sahi bu arada İnsan Azmanı nasıl oldu? Kurşun onu çok sarsmamış olmalı, benim gibi naif biri değil."

"İnan bana senin yediğin kurşun onunkinin yanında leblebi gibi kalır. Çıkan kurşunu gördüğüm için abartmıyorum."

Peter'in olayı nasıl çözdüğünü kimse bilmiyordu. Avcılara ve CIA'ye arkadaşlarının olduğu yalanını söylemişti ama tüm arkadaşları moteldeydi ve kimse yardım etmemişti. Tom'un yardımını fark edeceklerinden endişeleniyordu.

Masher abisinin bünyesinde Tom'un olduğundan zaten şüphelenmişti. Baskından kurtulmalarına yardım ettiğinden de adı gibi emindi. Fakat şimdilik bunu gündeme getirmeyecekti.

Olivia transfer edilmek için hazırlanırken, CIA başkanı Shaun Mendelson son hazırlıklarla ilgili brifing veriyordu.

"Şunu unutmayın, zihin okuyucular bir şekilde Doktor Gurrera ile bağlantılı. Onu kurtarmaya çalışacaklarından eminim, bu yüzden gerekli dikkati gösterin ve onu kurtarmalarına izin vermeyin. Ateş serbest! İki farklı konvoy oluşturdum, ilk konvoy yem amaçlıydı. Bu sefer elimden kurtulamayacaklar."

Başkanın bu emri Clark'ı telaşlandırmıştı. Brifing biter bitmez çıkıp, Peter'a bilgiyi ulaştırması gerekiyordu. Fakat Mendelson ona seslenince durmak zorunda kaldı.

"Clark birlikte operasyon merkezine gidelim ve operasyonun gidişini izleyelim. Değerli fikirlerine ihtiyacım olabilir."

Clark adamı reddederse şüpheli duruma düşeceğini biliyordu. Burada herkes birbirinden şüphelenirdi. Bu onların doğasında vardı.

"Peki efendim" dedikten sonra adamı takip ederken, bir yandan da nasıl haber ulaştırabileceğini düşünüyordu. Eğer ilk konvoya saldırırlarsa hem canları tehlikeye girerdi, hem de amaçlarına ulaşamazlardı.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin