#1-Giriş

2.9K 142 62
                                    


20 yıl önce

"Acele etme Antony" dedi beyaz önlüklü adam. Geniş odadaki her şey gibi, adamın tüm kıyafetleri de baştan aşağıya beyazdı.

"Deniyorum efendim ama Peter'ın düşüncelerini okuyamıyorum."

"Çünkü ben senden daha becerikliyim" diye cevap verdi Peter.

"Hayır Peter, bu sadece beceri ile alakalı değil. Önce şartlanmalarınızı aşmanız lazım. Kardeşin senden üç yaş küçük ama yaşına göre hızlı gelişiyor."

"Teşekkür ederim efendim" dedi Antony. Eğitmeninin kendisi hakkında söyledikleri hoşuna gitmişti. On bir yaşında bir çocuğun asla başaramayacağı bir şey deniyordu; Karşısındaki insanın düşüncelerini okuyabilmeyi.

Fakat Peter ondan daha uzun zamandır eğitim alıyordu ve düşüncelerini okumasına engel olabiliyordu.

"Sorun değil Antony" dedi eğitmen. "Şimdi Peter senin düşüncelerini okumaya çalışsın. Sen de ona engel olmayı dene."

"Denemeni görmek isterdim" dedi Peter alaycı bir şekilde. İki çocuk da baştan aşağıya beyazlar giyinmişti. Fakat Peter'ın gömleğinin yakasında sarı bir broş vardı. Bu ilk seviyeyi aştığını gösteren bir işaretti. Kardeşi henüz bu onura erişememişti.

"Sen aptalın tekisin" diye düşünüyordu Antony. Ağabeyi onun zihnini okumayı başarırsa, en azından yenilgisinden zevk alacaktı.

"Asıl aptal sensin" diye bir ses belirdi zihninde. İşte yine yapmıştı Peter. Hem zihnini okumuş, hem de telepatik olarak cevap vermişti.

Günümüz

Masher yirmi yıl önceki anılarından sıyrılıp önündeki kahvesine odaklandı. O tesisten ayrıldığında, ismini değiştirmiş ve Antony yerine Masher adını almıştı. Yirmi yıl içinde güçlerini geliştirmek için çok çaba sarf etmişti.

Şimdi o çabalarının karşılığını alıyordu. Yoldan geçen güzel bir kadın görünce zihnine girdi. İçeriye gelip kendisi ile tanışması gerektiğini telkin etti. Kadın kafasını çevirip kafenin camından içeri baktı. Masada tek başına oturan yakışıklı adamı gördü. Buz mavisi gözleri ve dağınık siyah saçları vardı. Güçlü görünen ucu kesik V şeklinde çenesi ile kadının hemen dikkatini çekmişti.

İçinden gelen bir hisle, yanına gidip tanışma isteği duydu. Geri dönüp kafeye girdi ve adamın karşısındaki koltuğa oturdu.

"Biliyorum çok saçma gelecek ama sizi görünce tanışmak için büyük bir istek duydum" dedi kadın.

"Genelde bayanlar üzerinde böyle etki bırakırım" dedi adam.

"Kendinize güvenmenizden etkilendim. Adım Sandra."

"Ben de Masher, memnun oldum" dedikten sonra, kadının elini alıp dudaklarına götürdü.

Kadın nereden geldiğini anlamadığı bir hisle iliklerine kadar bu adamı arzuluyordu. Sanki dünyadaki tek önemli şey, bu adamla birlikte olmaktı.

Masher ağına düşürdüğü kadını alıcı gözüyle süzdükten sonra, "kalkalım mı? Seninle daha samimi bir sohbet yapmak isterim" dedi.

Kadın gülümseyerek kalktı. Masher'ın masaya para bırakmasını izledikten sonra, çıkışa doğru ilerledi.

Bir saat sonra Masher otelden ayrılırken, kadını bir kez daha görmeyeceğini düşünüyordu. Zaten seksten sonra ısrarla arama bekleyen kadınlardan, oldum olası hoşlanmazdı. Çıkmadan önce kadının zihnine gönderdiği telkinlerle, kendisini unutmasını ve son bir saati hatırlamamasını emretmişti.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin