8-Timothy'nin Planı

9.9K 447 64
                                    

Multimedya da Grace

Masher, Timothy'nin planının işe yarayacağından emindi. Mona'yı sağ salim kurtarmayı başarmak ve ona duygularını açmak istiyordu.

Cep telefonu çaldığında düşüncelerinden sıyrılarak arayan kişiye baktı. Tahmin ettiği gibi Mona'nın cep telefonundan arayan avcıydı.

"Selam Zihin faresi" dedi kadın.

Masher sinirli bir şekilde "takas nerede olacak söyle avcı bozuntusu" dedi.

Telefondan bir kadın çığlığı geldi. "Lütfen yapmayın, durun" diyen sesin, Mona'ya ait olduğunu anlamıştı.

"Sizi adi şerefsizler, Mona'nın kılına zarar gelmesin demedim mi?" dedi Masher.

"Olayın ciddiyetini anlaman için küçük bir uyarıydı"

"Tamam, uyarıyı anladığıma göre yeri söyle hemen"

"Sunny Marina'sını biliyorsun değil mi? Bu gece 2:00 de, yalnız başına geleceksin. Çevrende bir kişi bile olmayacak. İster zihin zımbırtınla uzaklaştır, istersen yalvara yakara gitmelerini rica et umurumda değil"

Masher tamamen yalnız olacağını düşündüğünde, Tim'im planının işe yaraması için dua etti.

"Tamam, gece 2:00 de orada olacağım. Sözünüzde durup Mona'yı bırakacağınıza nasıl güveneceğim"

"Bizim istediğimiz sensin Antony. Kızın bizim için bir önemi yok" dedi kadın ve telefonu kapattı.

Masher hemen Timothy'yi arayıp buluşma yerini ve saatini söyledi. Şimdi her şey Timothy'nin başarısına bağlıydı. Masher Mona'yı düşünüyordu. Deniz mavisi gözlerini, mermere oyulmuş tanrıçalar gibi vücudunu hatırladıkça, alt tarafında kıpırdanmalar oluşuyordu. Tamam, aşık değildi ama, kızın zarar göreceği endişesinin kendisini çok rahatsız ettiğini düşünüyordu. Mona ile birlikte olmak, onun nefis kokusunu içine çekmek ve erkekliğini içine...

Masher çalan telefon yüzünden, lanet okuyarak düşüncelerinden sıyrıldı. Arayan bilmediği bir numaraydı. Açtı ve "Alo, kimsiniz" dedi.

Arayan kişi 1-2 saniye sessiz kaldıktan sonra "Antony Masher Speedman beni iyi dinle" dedi.

Masher arayan kişinin sesini tanımamıştı ama o kendisini kim olduğunu biliyordu.

"Bu gece yapacağınız kurtarma operasyonu başarılı olacak. Kızı kurtaracaksın ve diğer kızı rehin alacaksın. Unutma! Diğer kızı rehin alman çok önemli"

Masher sadece üç kişinin bildiği planı, nasıl olup da öğrendiğini sormak istedi.

Adam onun sorusunu sormasına fırsat vermeden "Planı nasıl bildiğim önemli değil. Sen dediğimi yap yeter" dedi.

"Kimsin sen? Neden avcı kızı kaçıracağımı söyle bana" dedi Masher. Soğukkanlı davranmak istiyor ama arayanın düşman olabileceğini ve kendisini tuzağa sürükleyebileceğinden endişe ediyordu.

"Bana KÂHİN diyebilirsin" dedi Kâhin ve telefonu kapattı.

Masher tüm bu konuşmayı zihninden tekrar tekrar geçirdi ve sonunda diğerleri ile paylaşmaya karar verdi. Telefonda olanları aktardıktan sonra Timothy'ye kâhin ile ilgili bilgi bulmasını söyledi.

**********

Peter planı tekrar gözden geçirdi, her şey yolunda giderse Mona'yı avcıların elinden kurtarabileceklerdi. Mona'nın kim olduğunu bilmese de kardeşi için önemli olduğunun farkındaydı. Belki bu sayede araları düzelir diye umuyordu.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin