59-Kâhin iyileşiyor

2.8K 232 34
                                    

Multimedyada Üstat

Özet: Masher delirdiğinin farkında olmadan, beyaz bir dünyada uyanır. Maestro olduğunu öğrendiği kişiyle konuştuktan sonra, iyileştirmesi için yalvarır. Mona'yla görüşmeme sözü verir. Karşılığında Maestro, Masher'ı iyileştirir. Masher'ın potansiyelini geliştirmek için onu eğitmeye başlar.

*** Yeni Bölüm ***

Masher'ın yokluğunda Kâhin'e ulaşan grup onu da yanlarına alıp motele gitmişlerdi. Kâhin yaralanmıştı ama yarası derin değildi. Kan kaybederken kendisi ile ilgilenilmediği için bitkin düşmüştü.

Mona, adamın bacağındaki yaranın sargısını değiştirmeden önce temizledi ve nazik bir şekilde bakımını yaptı. Daha önce defalarca konuştuğu ama ilk defa yüzünü gördüğü adama, ara sıra kaçamak bakışlar atıyordu.

Yanlarına geldikten sonra yüzünü unutturduğu için bu görüşme Mona için ilk sayılırdı. Üstada benzerliği inanılmazdı. Fakat Üstatta olan küstah ifade yerine, babacan bir ifadesi vardı.

"Selam Mona" dedi Kâhin gözlerini açarak. "Benimle ilgilendiğin için teşekkürler."

Mona hafifçe kızardı. "Seninle ilk defa yüz yüze konuşabiliyorum. Hep bu anı hayal etmiştim Kâhin."

"Geçen sefer hatırlamana izin vermediğim için üzgünüm. O zaman öyle gerekiyordu."

"Bu sefer de aynısını yapmayacaksın değil mi?" diye sordu kız.

"Zihninden gördüğüm kadarıyla Üstatla ikiz kardeş olduğumuzu zaten öğrenmişsin. Yüzümü unutsan bile, Üstatla beraber olduğun sürece bir işe yaramaz."

Kâhin yaşlıydı ama çok dinç görünüyordu. Yılların eskitemediği bir bedene sahip gibiydi. "Önemli olan zihindir Mona. Bedenin zihnine tabidir."

Yine düşüncelerini okumuştu. Fakat bunu o kadar doğal yapıyordu ki Mona kızamadı bile. Yaşlı adam gözlerini tekrar kapadı. Kaybettiği kan yüzünden halsizliği devam ediyordu. Kendisine bağladıkları serum sayesinde gücünü tekrar toparlayabilecekti.

Gözlerini açmadan sordu. "Bana kızgın değil misin Mona?"

Kız sevdiği erkeğin Kâhin'in hayatına karşılık gittiğini bildiği halde kızamıyordu. Çünkü bu Masher'ın kararıydı. Onun için ne kadar üzülse de, bundan dolayı Kâhin'i suçlayamazdı.

"Anlıyorum" dedi Kâhin, aradığı cevabı kızın düşüncelerinde bularak.

"Diğerleri benim zihnime girmeye korkuyor, sen nasıl girebiliyorsun?"

"Çünkü ben doğalım ve gücüm senin hayallerinin ötesinde. Senin zihnindeki sorun beni etkilemez."

"Keşke ben de normal olabilsem" dedi Mona içi çekerek. "Sevdiklerime zarar verme korkusuyla yaşamak çok zor. Sevdiğim adamı delirtebilirim ve bunun vicdan azabını çekmekten ölesiye korkuyorum."

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin