Peter avcılarlarla beraber Simon'u da yanına alıp, CIA başkan yardımcısını takip görevine başlamıştı. Korumaların zihinlerini tarayıp günlük rutinlerini öğrenmeyi düşünüyorlardı.
Avcılar ise korumaların kask takmaları durumunda devreye gireceklerdi. Peter'in bu konuda endişeleri vardı, CIA uzun zamandır yapılan deneyleri biliyordu. Bu durumda Zihin Efendileri'nden ve yapabildiklerinden de haberdar olmalıydılar.
Kasktan başka bir korunma metodu bulmuş olabilirlerdi. Bu endişelerini kimseye açmayan Peter, korktuğu gibi işlerin kötüye gitmemesini umuyordu.
Başkan yardımcısı Clark Surge geç saatlere kadar çalışıyor ama her sabah erken saatlerde işinin başında olmayı ihmal etmiyordu. Bu stresli hayatın yan etkisi olarak saçları seyrelmiş tepesi açılmıştı.
Spora vakit ayıramadığından göbek salmış, altmışlı yaşlarının başında bir adamdı. Eşi ve iki kızı ile mutlu bir yaşam sürüyordu. Peter hackerdan aldığı bilgilerle en iyi yaklaşım metodunu bulmaya çalışıyordu.
Belli bir mesafeye kadar yaklaşıp adamı kontrol etmeyi denemek ilk akla gelen fikirdi. İşe yaramazsa avcıların yardımıyla fiziksel olarak kaçırmayı deneyecekti.
Beklenen gün gelip çatmıştı, başkan yardımcısının yolu üzerinde bekleyen grup, Timothy'nin yardımıyla trafik ışıklarını kullanıp aracın durmasını sağladılar.
Peter, Tom'un yardımıyla Clark Surge'ün zihnine uzandı.
"Erişemiyorum Tom, adamın zihni karanlık, tıpkı bir zamanlar bana olduğu gibi."
"Bende erişemiyorum, bunun sebebi ne olabilir?"
"Beni kaçırıp çip takmışlardı, o zamanlar gücümü kullanamadığım gibi kimse de benim zihnime giremiyordu."
"Sence onda da çip mi var?"
"Büyük ihtimalle öyle, bizden ve yapabildiklerimizden haberdar olduklarını düşünürsek, böyle bir önlem almaları şaşırtıcı olmaz. Korumaları da aynı durumda."
Kırmızı ışığın uzun sürmesi korumaları rahatsız etmişti. Başkan yardımcısına bakıp onay aldıktan sonra, sıradan çıkıp kırmızı ışıkta geçmek için harekete geçtiler.
Artık iş avcılara kalmıştı, Mary Jane'in içinde beklediği araç, kırmızı ışık yandığında Clark'ın arkasına yanaşmıştı. Aracın hareket ettiğini görün Peter, ona operasyonu sürdürmesini bildirdi.
Mary Jane araca arkadan çarparak kaza süsü vermeye çalışmıştı. İki arabanın arasında kalan araç hareket edemedi. İki koruma araçtan inerek avcının arabasına ilerlediler. Mary Jane bütün masumiyetini takınarak camı açtı ve kibarca ama abartılı bir şekilde özür diledi.
Bir koruma sol cama yaklaşıp eğildiğinde, torpido gözünden ruhsatını çıkarır gibi yapıp adama elektrik tabancası ile şok verdi. Diğer ajan sağdan yaklaştığı için olayı görüp müdahale etmek isteyince, insan azmanı devreye girdi ve adama arkadan yaklaşıp bir yumrukta bayılttı.
Peter arabada yalnız kalan Clark'ın yanına yaklaşıp kapıyı açmaya çalıştı. Tabi beklendiği gibi kapı kilitliydi. Garip olan şeyse, Peter'i gören adamın kapıyı kendi isteğiyle açarak, içeri gelmesini işaret etmiş olmasıydı.
Peter temkinli bir biçimde arabaya bindi, kapılar tekrar kilitlendiğinde bir tuzağa düşmüş olmaktan dolayı endişelendi.
"Merhaba Peter Speedman."
"Beni tanıyorsunuz, Bay Surge."
"Görevim olmasının haricinde, seni bebekliğinden beri tanıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)
Bilim Kurgu70 bölüm olarak final yapan kitap yeni bir kurgu ile baştan yazılıyor. Duyurudan sonraki yeni eklenen bölümler # işareti ile belirtilecektir. İki kardeş, bir hacker ve harika bir kız. Tümünün ortak özelliği zihinlere hükmedebiliyor olmaları. Kendi...