#10-Gizemli kişi kim?

948 104 25
                                    

Özet: Peter zihnine giren kişiye direnmez. Gizemli kişi ile konuşur ve kendisinden bir şey istediğini öğrenir. Jake Speedman, Olivia'yı ikna etmek için hastaneye gider. Kadınla tanışıp yemeğe çıkarır. Timothy ve Simon telefonda Kâhin'le konuşurlar. Gizli bir koruyucuları olduğunu öğrenirler.

*** Yeni Bölüm ***

Grove Isle'da bulunan Palmeiras Beach Club, akdeniz mutfağını zengin müşterilerine sunan pahalı bir restorandı. Jake, Doktor Gurrera'yı etkilemek için özellikle seçmişti. Kadın yemek yemeği seven biri olduğunu saklamıyordu.

Adamın onu davet ettiği yerin ne kadar kaliteli ve pahalı olduğunu bildiği için akşamın keyfini çıkarmaya karar verdi. Şarap eşliğinde yemeklerini yerken, adamın konuya girmemesi dikkatini çekmişti.

"Jake bana bir teklifin olduğunu söylemiştin."

"Bu keyifli akşamı sadece iş konuşarak harcamak yazık olmaz mı?"

Olivia adamın ona karşı özel bir ilgisi olduğunu düşünüp gülümsedi. "Ne işle meşgul olduğunu söylemedin Jake."

"Büyük bir şirkette üst düzey yöneticiyim. Yetenek avcısı da diyebilirsin."

"Son avın ben miyim?" diye sordu Olivia içinden evet cevabını bekleyerek.

"Evet Olivia, sen alanında en başarılı cerrahlardan birisin. Fakat bunun da ötesinde senin insanlara yararlı olma arzuna hayranım."

"Demek bir hayranımla karşılaştım." Kadın şarabın verdiği rahatlama ve güzel sözler üzerine iyice yumuşamıştı. Jake tam zamanı olduğuna karar verip konuya girdi.

"Dünyanın tehlikeli bir yer olduğunu biliyorsun Olivia. Ben ve şirketim bu tehlikeleri önlemek için çalışıyoruz."

"Ne tür tehlikelerden bahsediyorsun?"

"Paranormal güçlerini insanlara zarar vermek için kullanan kişilerden."

"Paranormal mi? Bu konu benim alanıma girmiyor Jake."

"Yanılıyorsun" dedi kadına. "İnsan beyninin yapabilecekleri henüz tam olarak keşfedilmedi. Başka insanların düşüncelerini okuyabilmek, hatta onların düşüncelerini kontrol edebilmek mümkün."

"Bu biraz bilim kurgu gibi oldu. Yani sen bana birilerinin bu güçlere sahip olduğunu ve senin şirketinin de bu kişilerin peşine düştüğünü mü söylüyorsun?"

Jake konuşmadan önce çantasından bir dosya çıkardı. Kadına dosyayı uzatırken açıklamaya başladı.

"Yaklaşık iki hafta önce Sandra Dunham adlı bir kadın otel odasının camından düştü."

"Kaza mı? İntihar mı?"

"Görgü tanıkları otele beraber girdiği kişiyi tanımladılar. Fakat adam otelden ayrıldıktan hemen sonra kadının düşmesi olayı çok şüpheli hale getirdi."

Dosyayı açıp içinden bir resim gösterdi. "Adı Antony Speedman, 31 yaşında, zihinsel güçlere sahip. "

"Speedman mı? Akraban mı?"

"Yeğenim ama o bir suçlu, ben de onu adalete teslim etmeye çalışıyorum."

Olivia resimdeki yakışıklı yüze baktı. Buz mavisi gözler ve V şeklindeki çenesiyle her kadının kalbini kazanabilecek birisiydi.

Jake diğer resimleri de göstermeye başladı. "Bu kişi Peter Speedman, Antony'nin ağabeyi. Yaş 34, aynı güçlere sahip."

"Tam olarak kaç kişiden bahsediyorsun?"

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin