41-Simon'ın sırrı

4K 289 48
                                    

Peter, gerçek ailesinin artık yaşamadığını öğrendiğinde, inanmak istemedi. Adamın sözleri ne kadar ikna edici olsa da, içinde taşıdığı umuda körü körüne bağlı kalmak istiyordu.

Clark'ın kendilerine yardım edeceği bilgisini kardeşi ile paylaşmalıydı. Böylece Mona tehlikeli görevini bırakacaktı.

Kardeşini aradığında, tüm detayları anlatmadan ve günlükten bahsetmeden bilgi verdi. Tom'da bu bilgileri anlatmaması konusunda Peter'a telkin veriyordu.

Günlüğü daha sonra incelemek üzere ceketine yerleştirdi. Avcılara görevin başarılı olmasında katkılarından dolayı teşekkür eden Peter, motele dönmeleri gerektiğini söyledi.

Mona'yı arayıp görevi iptal eden Masher, hacker ile birlikte Clark hakkında daha detaylı bilgi arayışına girdiler.

CIA'deki üst düzey bir yetkilinin kendi taraflarında olması, hiçbirine inandırıcı gelmiyordu. Bir araya geldiklerinde ilk tartıştıkları konu buydu.

"Ben sana inanıyorum Peter ama bunun bir tuzak olmasından endişeleniyorum" dedi Mona. "Adamda çip olduğundan emin değiliz ama zihnini okuyamadığını söylediğin için şimdilik öyle varsaymalıyız."

 Peter herkesten önce kendisine inanan Mona'ya tebessüm etti. Diğerleri sanki kendisinden şüphe eder gibi bakıyorlardı. Timothy de, Peter'a inanma taraftarıydı ama son zamanlardaki şüpheli tavırları bunu güçleştiriyordu.

"Bekleyip görelim, bakalım istediğimiz bilgiyi bize ulaştıracak mı?"

Masher'in lider tavrı grubu bir an için susturdu. Avcılar şimdilik tartışmayı bırakmış gibi kendi aralarında gruplaşmışlardı.

"Mary Jane, sence CIA'e güvenmek doğru olur mu?"

Avcı kadın dövüş ustasına bakarak, "size yaptıklarını unutmadım dostlarım ama adamın Peter'a direnmeden bilgi vermeyi teklif etmesi, bana da garip geldi. Bilgi gelirse, ondan sonraki duruma göre hareket ederiz."

İnsan azmanı gelişmiş kaslarına rağmen, kıt beyniyle Mary Jane'in ağzından çıkan her sözü kabulleniyordu. Kafasını sallayarak yiyecek bir şeyler almak için görevlinin ofisine gitmek üzere odadan ayrıldı.

Mona, Peter'in bir şeyler saklamış olabileceğine inanmadığından, Clark ile ilgili daha fazla soru sormadan beklemeyi kabul etti.

"Peter, ortamdaki gerginliği sen de fark ediyorsun değil mi?"

Tom'un düşünceleri beyninde yankılandığında, Peter düşüncelerinden sıyrıldı. "Evet, kardeşim seni fark ettiği halde, neden üstüme gelip beni sorgulamıyor anlamıyorum. En iyisi onlardan bir baskı gelene kadar senden bahsetmemek."

Masher abisinin düşüncelerine ulaşamıyordu, dikkat çekmemek içinde zorlamamaya karar vermişti. Grubun sesleri yükselmeye başlayınca müdahale etmek zorunda kaldı.

"Arkadaşlar, lütfen sessiz olalım. Gelecek bilgiye göre hareket etmek en mantıklı çözüm gibi gözüküyor. Hepiniz yoruldunuz, şimdi dinlenmek için odalarımıza dağılalım ne dersiniz?"

Doğal lider tavrıyla herkesi yönlendiren Masher'in konuşması etkili olmuştu. Grup birer ikişer odayı terk ettiler.

Timothy ile yalnız kalan Masher, "sen gerçekten Peter'a inanıyor musun? Sakladığı onca şeye rağmen ben inanmak istiyorum."

"Benim neye inandığım önemli değil, Olivia'yı kurtarma imkanımız olacaksa inanmayı tercih ediyorum."

Hacker'ın bu sözleri üzerine, Masher hafifçe omzuna dokunarak dostu ile vedalaştı ve Mona ile konuşmak için odadan ayrıldı.

Zihin Efendileri (SY) (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin