İlk görüşte aşka inanır mısınız?
Belkide gerçekten ilk görüşte aşk vardır. Bir insan gönül eşi olarak gördüğü insanı gördüğü ilk an kalbinde ki sıcaklıktan anlayabilir. Göz göze geldiğinizde anlardınız gönlünüze eş olabilir mi diye. Gönül gözünüz ile görürdünüz ileriyi...
Adam,kadını ilk gördüğü an onun öylesine biri olmadığını anlamıştı gönül gözüyle hissetmişti. Kadının zarafeti ve o gökyüzünü andıran gözlerinden kalbinin güzelliğini anlamıştı. Aksiymiş gibi o kalbin güzelliği kadının hem gülüşüne hemde yüzüne ilmek ilmek işlenmişti. Adamın dili lal olmuştu bu güzellik karşısında ne konuşabilir ne de düşünebilirdi artık...
Yazardan...
Adam mesai bitmesiyle birlikte kendini arabasına zorla atmıştı,yorucu bir gündü ve adam üç gündür uykusuzdu bu daha da yorucuydu. Mahallenin girişinde arabanın hızını düşürdü ve ona el kaldıran insanlara korna ile selam verdi tam o sırada kahvede oturan abisiyle babasını görünce inmek zorunda kaldı. Yanlarına geçtiğinde bir muhabbete şahit oldu adam. Babası mahallenin en sevilen kadından bahsediyordu. Bu kadını herkes annesi yerine koyardı ve herkes için çok değerliydi.
- Ne olmuş Safiye Teyze'ye?
- Onun bir kızı vardı evlenip başka yere taşınmıştı hatırlarsın belkide.
- Naz Abla'yı mı diyorsun baba?
- Evet.
- Hatırlıyorum çat pat. Ne olmuş Naz Abla'ya?
- Kızı doktor olmuş bir kaç güne buraya anneannesinin yanına taşınıyormuş. Zaten arada sırada geliyordu kız şimdi temelli geliyor.
- Hayırlısı olsun ne diyelim.
- Öyle tabi oğlum. Kadıncağız torununu çok özlüyordu en çok onun için iyi oldu.
- Öyle.
Adamın pekte dikkatini çekmemişti bu konu kestirip atmıştı. Abisi, kardeşinin çok yorgun olduğunu gözlerinden görmüştü ve konuşmaya başladı:
- Ne zaman izine çıkıyorsun?
- Pazar günü. Ne oldu ki?
- İyice yoruldun artık şuna bak özenle yaptığın kasların bile sönmüş.
- Aman abi ben canımın derdindeyim.
- Kötülere bir şey olmuyor abim.
- Haklısın o yüzden yengemin abileri seni ne kadar dövselerde bir şey olmuyor.
- Abiye karşı gelinmez kardeşim. Hem bağışıklık kazanıyorum ben.
- Ne bağışıklık ama.
...
Adam bugün işe geç gidecek diye biraz fazla uyumak istiyordu tabi onu uyutmayan sesler olmasaydı uyurdu. Adam yattığı yatağından söve söve kalktı ve camdan ne olduğuna baktı. Safiye Teyze'nin evinin önünde bir araba vardı ve eşya indiriyorlardı. Adam söve söve yatağına geri yatmak istedi ama sesler ona izin vermiyordu. Yerinden tekrar kalktı ve camdan dışarı baktı. Bir kadın Safiye Teyze'ye sarılmıştı ve arkası dönüktü. Adam biraz baktı ve onların bu anını bozmak istemedi,annesine bağırıp Safiye Teyze'den şimdilik ses yapmamaları isteğinde bulunmasını istedi. Sesler az sonra kesilmişti ve adam rahatla bir uyku çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL
RomanceBir polis düşünün; olduğu semtin hem polisi hemde reisi. Ve birde bir kadın düşünün; bu semte yeni yerleşen ve hastanenin yeni çocuk doktoru. Biz adamın sevdasına,kadının adama olan hayranlığına kah gülecek kah şaşıracaktık. Ve en sonunda olan biten...