15

1.5K 50 0
                                    

Tüm iyilikleri barındıran ve güzel seven kalbin içinde muhakkak ki kocaman bir sevda vardı...

Berdan'dan...

En son hangi baharı ya da günü gönlünüzce yaşadınız bilmiyorum ama ben şunun sırasında bir buçuk aydır her günümü en özel ve güzel şekilde geçiriyorum, karşımda ki kadın sayesinde.

Üzüntüsü günümü sonbahara çeviriyor. Yokluğu gönlümü üşütüp hasta ediyor. Varlığı ve güzelliği günümü cıvıl cıvıl ediyor. Gülümsemesi,sesi ve kokusu ise her günümü daha da güzel geçirmemi ve gönlümü kavurmamı sağlıyor.

Söyle şimdi bana kadın: bu dört mevsimi aynı anda bu koskocaman adama nasıl yaşattırıyorsun?

...

Tam karşımda ki güzellerin en güzeli olan kadının gözlerinde kayboluyordum ki telefonum çaldı, Han arıyordu. Ne olur olmaz Elis'in yanında açıp onu tedirgin etmemeliydim. Çaldı çaldı ve ben meşgule attım.

- Kim arıyor?

Güzelim şimdi sana yalan söylemem gerekiyor ama ben yine de doğruyu söyleyeceğim.

- Han arıyor.

- Açsana belki beni takip edeni bulmuştur.

- Açıcam ve konuşucam ama bir şartla.

- Ne şartı?

- Bu işe girmeyeceksin.

- Benimle ilgili bir konu bu.

- Senin konun benim konum diye bir şey yok doktor,bizim konumuz var. Şimdi izninle ben gidip Han ile konuşayım.

Çıktım ve salonda Han'ı aradım.

- Evet, durum ne?

- Gerçekten birisi takip ediyormuş Elis'i ve muhtemelen....

Kapının alıcaklı gibi çalınmasıyla ikimizdede bir sessizlik oldu ve içeri Elis girdi sorgulayan gözlerle.

- Han ben seni arıycam.

- Ne oluyor orda Berdan, geliyorum hemen. Elis'in evindesin dimi?

- Evet ama ben hallederim.

Telefonu kapatıp Elis'e döndüm ve hemen yanına gittim.

- Ben şimdi kapıyı açıcam ve sende güvenli bir yere geçip bekleyeceksin benim sana çık dememi.

- Hayır bende gelicem.

Kapıyı kırıcaklardı neredeyse ve dışarıdan 'Elis aç kapıyı içerde ne halt yiyorsunuz' sesleri geliyordu.

- Elis hemen dediğimi yap.

- Hayır senin yanından ayrılmam, korkuyorum.

- Asıl korktuğun için güvenli bir yere geçmelisin.

- Hayır yanında kalıcam.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin