17

1.4K 42 15
                                    

İnsan gerçekten aşık olunca her şey daha anlam buluyordu,gece ile gündüz bile...

...

Elis'ten...

Nerden tutuldum ben sana adam, bu kadar derince ve gönlümce nasıl tutuldum? Nasıl sevdirdin kendini,nasıl hayran bıraktırdın kendine?

Ben sana söyleyeyim: o kadar mükemmel bir adamsın ki ekstra bir çaba göstermene hiç gerek yok. Tüm gün karşımda hareketsizce dur ben sana yine en derinden daha da bağlanırım çünkü sen benim gönlüme anlam katan tek insansın,benden kolay kurtulamazsın...

Çekindiğimiz fotoğraflara bakıyorduk, hepsinde ayrı bir enerji saçıyorduk. Sanki ben yanımdaki adamın sevgilisiymişim gibi ona çok yakın durmuş ve fotoğraf çekinmiştim,utandırmıştı benim bu hallerim...

Berdan'a baktım sanki bir şeyler demek istiyorda diyemiyor gibiydi,kısa zamanda onu çözmüştüm birazda olsa.

- Buyrun başkomiserim,dinliyorum.

- Ne?

- Bana bir şey söylemek istiyorsun ve ben bunu tahmin edebiliyorum.

- Nerden ve nasıl?

- Sabah annemin sesini duydum, anneannemden geliyordu.

- Elis...

- Sana kızmadım aksine onu doğru yola ittiğin için sana bir kez daha hayran kaldım.

- Ben dün gece diyemedim sana, tadımız kaçsın istemedim.

- İyi yapmışsın,bunun için sana kızacak değilim. Sen bana bu seferde annemi geri verdin.

- Buna sevindiysen ne mutlu bana.

- Sevindim tabi ki. Her ne kadar annem ile konuşmasamda onun için endişe etmeme gerek yok çünkü gözümün önünde artık,senin sayende.

- Dün gece anneni görmeliydin,hayal kırıklığı ile arabada gözyaşlarına boğuldu.

- Çünkü ilk defa doğrular yüzüne bir tokat gibi vuruldu.

- Öyle oldu. Biraz acıttı ama gerçekler acıdır.

Gözlerimin içine bakıyordu sanki kalbimin içindeki saklı duyguları görmek istiyormuşçasına.

Biz birbirimize öylece bakarken ısrarla telefonu çalıyordu Berdan'ın, dayanamadı ve açtı.

- Yakın bir yerdeyim,sizden önce giderim.

Telaşa kapıldı birden,eli ayağına dolaşıyordu. Hesabı istedi ödedi ve yanıma geldi.

- Sen beni burda bekle, ihbar geldi gitmem lazım geri dönüp alırım seni.

- Hayır bende geliyorum.

- Elis bu görüntü hoşuna gitmez.

- Gelicem.

- Hayır dedim.

- Ya belki bir yardımım dokunur bende bir doktorum hani.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin