2

6K 184 23
                                    

İlk görüşler,ilk sevmeler ve ilk gülüşler kalmıştı akıllarda...

Adam sokaklarda mavi üniformasıyla geziyor ve bir yandan da herkesle muhabbet ediyordu. En sonunda bir kafenin önünde durdu ve çalan telefonuna cevap verdi.

- Abi hastaneye yakın mısın?

- Yakınım,ne oldu?

- Abi koş hastaneye. Sabah ki adamı salmışlar, hastaneye anne ve bebeğe saldırmak için gitmiş.

- Tamam ben geçiyorum.

- Bende gelicem on beş dakikaya ordayım.

Sinirden deliye dönen adam kendini dakikasında hastanede bulmuştu ve içinde bir hisle rahatsız bir şekilde hastaneye girdi. Herkes acilde toplanmış ne olduğuna bakıyordu. Gördüğü manzaraya karşı şok olmuştu adam. Kadın ve kucağında ki bebeği arkasına alan biri vardı bir kadın doktordu bu,karşılarında ise o cani adam elinde bıçakla onlara saldırmaya çalışıyordu.

- Bırak o bıçağı it.

- Yine mi sen komiser?

- Beğenmedin mi canım benim? Çok özledim seni.

- Attığın dayaktan sonra çok özledim canım komiserim.

- Eğer onları bırakmazsan seni çok kötü öperim Ahmet'im.

- Kusura bakma komiser buradan üç tane ceset çıkar ama tabi ki sana jest olarak kendi cesetimi gönderirim baktıkça hatırlarsın.

- Olur canım olur.

Adamın dikkatini kadın çekti,ne yapıyordu bu kadın? Doktor sessizce arkasında ki anneyi adama doğru yolladı ve cani adamı ittirdi, zekiyceydi. Tam buraya koşacakken Ahmet bu sefer doktor hanımı yakasından tutup boğazına bıçağı dayadı.

Adam yutkundu ve karşısında ki güzel kadının gözlerinde takılı kaldı, çok güzeldi. Tüm sesler adama boğuk bir şekilde geliyordu ve her şey bulanık gözüküyordu kadın dışında. Adam elinde ki silahı sıkıp olaya yoğunlaşmak ve onu kurtarmak istedi ama olmuyordu dikkati kadının gözlerinde,yüzündeydi. Boğazını temizledi ve kendini zor bela toparladı,lanet olsun kız çok güzeldi.

- Ahmet doktoru bırak yoksa canını yakarım.

- Ne o bir ciddileştin komiserim,yoksa doktora aşık mı oldun?

- Ahmet oraya gelirsem o elinde ki bıçakla her yerini deşerim.

Kadın karşısında ki adama baka kaldı. Bir doksanın üzerinde ki boyu ve iri gövdesiyle çok dikkat çekiyordu. Gözleri yeşilin en güzel tonuydu.

Ahmet denilen o adam doktorun tam şahdamarına bıçağı bastırmıştı ve kadın sinirlenmeye başlamıştı,daha fazla dayanamadı.

- Bana baksana sen cani. Seni polis bey bıçaklar bende pamuk tıkar Zincirlikuyu'ya postalarım.

- Vay canına doktor hanım hayal gücün çok geniş ama bence sesini kes yoksa canın yanar.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin