13

1.6K 56 2
                                    

Peki ya sizler ailesi ile sınanmış insanların nasıl mutlu olabildiğine şahit oldunuz mu hayatınızda?

Berdan'dan...

Elini tuttuğum kalbi gibi güzel olan kadının acıları bile bu kalbi kirletememiş olmasına şaşırdım çünkü her ne yazarsa yaşasın dimdik ve hep çok güzeldi.

- Berdan ben bunları hak etmedim.

- Sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun, bunlar sadece sınavın. Hayatında daha başarılı olman için en büyük sınavın ve bence sen bu sınavı en iyi notla geçeceksin.

Gülümsedi bana,buruk bir gülümsemeydi bu çünkü kalbi en derinden buruktu.

- Doktor sana yakışmaz oturup üzülmek.

- Şuan elimden ne gelir başkomiserim?

' Beni sevmek 'demek istiyordum. Çünkü beni sevmek ona acı vermezdi, onun tüm acılarına ben onun haberi olmadan sırtımda sonsuza dek taşıdım yeter ki beni sevsin ve sonsuz mutluluğumuz olsun.

"Ben güçlü biriydim,bir tek sana yenildim..."

Bu güzel kalbin ve güzel gözlerin sayesinde bir tek sana yenildim.

- Elis kızım,bizim deli oğlan haklı.

- Vefa Bey kusura bakmayın görmedik sizi,buyrun lütfen.

- Otururum ama bir şartla.

- Buyrun.

- Hastane dışında bana amca demen şartı ile kızım.

- Tamam kabul Vefa Amca.

- Heh şöyle. Berdan oğlum sende bunun üzerine çayı ısıt arkanda tüp duruyor.

- Hemen Başhekim Vefa Bey.

- Zevzek oğlan.

Elis'in yüzü bizim sayemizde gülüyordu. Babama ayıp olmasın diye cebimden çakmak çıkartmadan masaya gidip aldım ve tüpü yakıp yanlarına oturdum.

- Elis kızım beni yanlış anlama ama az çok konuları biliyorum birazına da bugün şahit oldum.

- Yok Vefa Amca yanlış anlamamda neye şahit oldun tam olarak?

- Annenin bugün anneannene ettiği tehtitleri.

- Evet benim için koca kadını tehtit etmiş.

- Kızım beni yanlış anlama ama annenin gözünü para bürümüş ver biraz senden uzak dursun.

- Onun yanında ki adam da o kadında az ile yetinmezler. Onların asıl amacı bütün miras ama amaçlarına ulaşamazlar çünkü babam tüm varlığını bana bırakmış onlara ben bile veremem çünkü onun vasiyeti noterede gönderildi.

- Anladım kızım ama senin bu annen durmaz onu küçüklükten tanıyorum, inatçı ve dediğim dedik bir kadındı.

- Hâlâ öyle ama ne yazık ki her istenilen olmuyor bu hayatta. İnsanlar elindekiler ile geçinmeyi öğrenebilir onlarda öğrenir zamanla.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin