Aslında aşk; birini en güzel ve en özel şekilde hep çok sevmekti. Sevdiğinin kusur saydığı her şeyi sevmekti bazen. Yüzünün güzelliğini değilde gönlünün güzelliğini sevmekti.
Aslında aşk: biri için sonsuza dek yanmayı göze almak ve bazende sevdiğinin yangınına deva olmaktı. Kısacası yanan ateşe su olmaktı aşk.
Aslında gerçek aşk; sevdiğinin yüreğindeki yangında beraber yanmaktı.
Yazardan...
Berdan uzaktan sevdiğinin notu okumasını izliyordu yüzündeki tebessüm ile. Daha sonra gördü ki sevdiği yüzündeki buruk tebessümüyle göz yaşı döküyordu.
Kadının gözünden dökülen her bir inci tanesinde adamın içi yangın yerine dönüyordu ama biliyordu ki bunlar sevinç gözyaşlarıydı.
Adam aldı eline telefonu ve Elis'e ufak bir mesaj yazdı...
-" Sağ tarafındaki kutuyu görmediniz Doktor Hanım, bence birde ona bakın..."
Kadın telefonuna gelen mesajla sağa sola baktı ama kimseyi göremedi daha sonra sağ tarafındaki gözlerinin renginde olan bir kutuyu gördü. Kutuyu alıp içine baktığında bembeyaz bir elbiseyle ve birde botla karşılaştı...
- " Beyaz meleklerin rengidir diye düşünüyorum. Sende benim meleğim olduğuna göre bu renk seninde rengin meleğim..."
Kadın elindeki nota aşkla baktı ve inanmadı... Berdan'ın bu kadar romantik olması kadını hem şaşırtıyor hemde mutlu ediyordu.
Telefonuna bir mesaj daha geldi kadının. Kalbi ağzında atıyorken birde mesaj sesi gelince kalbi ağzından çıkacakmış gibi oluyordu.
- " Mavi irislerinden dökülen her bir inci tanesine kurban olduğum kadın iste uğruna öleyim..."
Kadın gözyaşlarını elinin tersiyle sildi, bu adamın ölmedi düşüncesi ile bir kez daha gözlerinden yaşlar geldi. Parmakları mesaj kısmına gitti ama yazamadı çünkü elleri titriyordu. Onun yerine gözyaşlarını silip elbisenin üstündeki nota ufak bir öpücük kondurdu.
Kutuyu alıp içeri geçti kadın ve daha sonra yatağının üzerindeki not dikkatini çekti. Siyah bir kağıda beyaz kalemle yazılan bir mektuptu bu...
"Aylardan Haziran, günlerden Cuma rastladım sana. Seni ilk gördüğüm an anladım benim için herhangi biri olmadığını.
Bugün günlerden Cuma, aylardan Temmuz. Senin için deli olan adam yine senin için bugün deli divane.
Tuttuğum ellerini yarım saat sonra sonsuza dek tutmam sözüyle bir kez daha tutmak için seni bekliyor olacağım sevdiğim...
Berdan..."
Kadın mektubu okuduğu gibi hazırlanmaya koyuldu çünkü artık bu adamı sevdiğine yüzde yüz emindi ve sevdiğinin peşinden gidecek onunla sonsuz mutluluğu seçecekti.
Onların başlangıcı bu akşamdı. Tam bu akşam birbirleri için en büyük adımlardan birini atacaklardı. Sevdaları için her şeyi yapmaya yemin edeceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL
RomanceBir polis düşünün; olduğu semtin hem polisi hemde reisi. Ve birde bir kadın düşünün; bu semte yeni yerleşen ve hastanenin yeni çocuk doktoru. Biz adamın sevdasına,kadının adama olan hayranlığına kah gülecek kah şaşıracaktık. Ve en sonunda olan biten...