12

1.7K 62 4
                                    

Yavaş yavaş ölüyorlardı kendiyle böbürlenen fakat hiçbir özelliği olmayan insanlar...

Berdan'dan...

- Bakın Ali Bey sizin o yeni yetme tecrübesiz dediğiniz kadın,sizin tecrübenizi bir buçuk hafta içinde yok etti. Hazmedememenizi anlıyorum zira yeniliklere ancak aklı yerinde olan insanlar açıktır, sizin gibi kendini beğenmiş insanlar değil.

- Elis Hanım sevgiliniz diye onu korumanızı anlarım ama bilmediğiniz işlere burnunuzu sokamazsınız.

- Hadi ya buna siz mi karar veriyorsunuz?

- Evet, sonuçta benimle ilgili bir durum başkasına hele ki Elis Hanım'ın sevgilisine laf düşmez.

- Sen bana baksana doktor,senin öyle ezebileceğin bir adama benziyor muyum ben? Ben söyleyeyim benzemiyorum. Bana bir daha sesinizi yükseltecek olursanız ki bence o kadar aptal değilsiniz sizinle başka bir şekilde konuşmak zorunda kalırım.

- Beni tehtit mi ediyorsunuz birde?

- Uyarıyorum doktor. Ama şunu bil ki ben senin gibi sadece boş yere konuşmam, benim ağzımdan laf bir kere çıkar ve o laf ikilettirilirse hiç iyi şeyler olmaz. Adınız bana bir kez daha gelecek olursa sizin hakkınızda laf tek bana düşer bunuda bilin. Ve eğer bir daha Elis hakkında en ufak bir şey derseniz inanın şuan ki kadar sakin olmam. Benimle uğraşacak bir konumda değilsiniz o yüzden nefesinizi boşa yormayın zira daha çok karşı karşıya geleceğiz o yüzden yüzüme bakmaya yüzünüz ve kendinizi korumaya nefesiniz olsun çünkü onlara ihtiyacınız olacak.

Elimde ki kalemi alıp kırdım ve bir çocuk gibi muzip bir gülücük ve bakış attım.

- Hay Allah görüyor musun doktor kırıldı. Neyse cana geleceğine mala gelsin diyeceğimde sen henüz sağlamasın. Hadi eyvallah.

İte bak benimle yarışabileceğini sanıyor. Sen dua et hastanede ve mesai saatindesin yoksa var ya seni ben elime bir geçirirdim seni çalıştığın hastaneye neşter yapardım ahmak herif.

Ayağa kalktım ve onun kırmızı yüzüne baka baka kalemi masasına bırakıp odadan çıktım. Tam merdivenlere gidiyordum ki karşıma gözlerine ve güzelliğine tav olduğum kadın çıktı.

- Sen daha gitmedin mı başkomiserim, sokakların da sana ihtiyacı var.

- Yok şimdi çıktım babamın yanından.

- İyide baban bu katta değil Berdan sen yolunu mu şaşırdın.

- Yoo birde çıkmadan sana uğrayayım dedim ama odada yoktun.

- A evet hemşirelerin yanına kadar gittimde.

- Anladım meşgulsün yani.

- Evet,baya hemde.

- Anladım,sana kolay gelsin doktor hanım.

- Sağol sana da başkomiserim.

Ben daha fazla dayanamıycam sarılcam valla zaten hasret kalıyorum kokusuna bari biraz üstüme sinsinde nasipleneyim.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin