28

818 25 3
                                    

Gündüzü tıpkı bir örtü gibi saran ay ve onun karanlığı şahit olsun sevdaların en güzellerine...

Berdan'dan...

Kalbimde bir el vardı bana kalbimdeki yolları işaret parmağı ile gösteriyordu. " Sen Elis'i kalbinin tüm odalarında ayrı ayrı seviyorsun ve biliyorsun bu kalbin güzelliğinin ondan geldiğini. " Diyordu biri ve ben sadece gözlerimi kapatıp kalbimi dinliyordum.

Kalbimi dinliyorum dediysem bakmayın gerçekten kalbimi değilde onun sahibini dinliyordum.

" Buldun..." diyordu gene aynı ses. " Bu kalbin sahibini ve bu kalbe yakışanı buldun..."

- Hadi gidelim artık eve ve unutalım şu olaylar zincirini.

- Tamam sevgilim, gidelim.

Beni onaylayan kadına baktım, tüm dikkatini yola vermişti. Gözlerimi alamıyordum ondan sanki bir pırlantaydı ve ben ona baktıkça gözlerim kamaşıyordu. Ona doğru döndüm ve izlemeye devam ettim.

- Ne o Berdan Bey, gözlerinizi benden alamıyorsunuz.

- Ne zaman gözlerimi senden alabildim ki güzelim sonuçta bu gözlerimi tek senin için açıyorum dünya için değil gerçi benim dünyamda manzaramda her şeyimde sensin.

- Sen delisin.

- Evet, hemde senin delinim...

Evin önüne gelmiştik, bu yol bu kadar kısa mıydı yoksa ben Elis'i izlerken kendimi mı kaptırdım? Kesinlikle ikinci seçenekti...

Cebimden anahtarı çıkartıp kapıyı açtım, ses yoktu kesinlikle bahçede semaveri yakıp bizi bekliyorlardı.

- Bahçedeler galiba.

- Kesinlikle ordalar güzelim. İstersen gel bir üstümüzü değiştirip öyle inelim.

- Valla çok iyi olur, berbat haldeyim.

Yukarı çıktık ve Elis'i bir kapının önünde durdurdum.

- Burası senin odan güzelim, sol çarpazında ki oda da benim. Hadi üstünü değiştir bekliyorum seni.

- Şey...

- Ne oldu güzelim.

- Ya misafirim biliyorum ama banyo yapsam iyi olur...

- Ne misafiri yavrum, sen bu evin hem kızsın hemde gelinisin artık. İçeride banyo var ama şampuan yoktur ben benim odamdan alıp getiriyorum.

- Tamam sevgilim. Teşekkür ederim...

Ben odama gidip kendi banyomdan şampuanı aldım ve çıktığımda annem ile Elis'i muhabbet ederken buldum, çok iyi bir ikili olmuşlardı.

- Bende şampuanı getirmiştim.

- Tamam oğlum sen giyin in aşağıya bende geliyorum.

- Tamam anne.

Elis'e göz kırpıp aşağıya indim. Kafamda tek bir düşünce vardı o da sevdiğim kadınla aynı çatı altında gözlerimizi kapatacaktık, çok güzel bir histi bu.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin