19

1.1K 38 7
                                    

Bir insan canınızı en fazla ne kadar yakabilirdi?

Elis'ten...

Çok güzel gülmeler ve çok özel sevmeler yetiştirdim hayranı olduğum adama. Rengarenk düşler biriktirdim geceleri uyumadan istemsizce.

Gecelerim gözlerimden gözleri ayrılınca kararıyor, gündüzleri ise onu gördükten sonra ayıyordu...

Yukarı evime çıktım ve kapının arkasında durup kalbimi tuttum,neden bu kadar hızlı atıyor diye sordum ama cevabı çok uzakta aramamak lazımdı.

Yüzümde bir gülümseme belirmişti, onu her düşündüğümde yüzümde beliren o gülümse gibiydi ya da onun yanındayken güldüğüm gibi.

Birden kapalı olan ışıklar açıldı ve görüş alanıma annem girdi, vücut dilinden anladığıma göre çok sinirliydi ve buraya kin dökmek için gelmişti.

- Anne yine saçmalamayacaksan hiç konuşmayalım sabah işe gideceğim moralim bozuk gitmek istemiyorum.

- Konuşucağız Elis.

- Hangi konu hakkında?

- Sen,ben ve biricik Berdan'ın hakkında.

- Oldu iyi geceler o zaman sana.

- Elis çocuk gibi kaçma, konuşucaz dedim.

- Peki.

İkimizde balkona çıktık elimizde kahvelerle. Balkona çıktığım an Berdan'ın odasına gözüm kaydı karanlıktı belkide uyuyordu. Sonra arabasına baktım ama yerinde yoktu belki de ihbar gelmişti.

- Yine o çocuğa mı bakınıyorsun.

- Evet.

Saklamaya gerek yoktu,bilsin her şeyi.

- Farkında mısın bilmiyorum ama bu çocukla olması gerektiğinden daha fazla yakınsın. O da annesi gibi çıkarcı bir insan, senden istediği şeyi alır ve seni bırakır.

- Berdan'ı ne kadar tanıyorsun ki böyle konuşabiliyorsun?

- Annesini tanıyorum ama.

- Sende Nesrin Hanım'ın bana yaptığını yapıyorsun. O beni senle yargıladı sende Berdan'ı onunla yargılıyorsun ama bilmediğiniz bir şey var beş parmağın beşi de bir olmuyor.

- Annesi ne ki oğlu ne olsun?

- Anne ön yargı ile bir yere varamazsın, anla artık bunu.

- Ben anlamam gereken her şeyi anladım,merak etme kızım.

- Ne güzel o zaman iyi geceler anneciğim.

- Biricik anneni bir çocuk için üzüyorsun, yazıklar olsun sana.

- Bu hikaye bana bir yerlerden tanıdık geliyor Naz Hanım. Sanki birileri bir erkek uğruna biricik kızının canımı yakmamış gibi konuşuyor.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin