Fazla cesaret ve fedakarlık yalnızca hayatınızda paha biçilmez insanlara yapılan en güzel jesttir.
...
Berdan'dan...
Cesaret neyle ölçüler bilmem ama en sevdiklerim uğrunda hele ki sevdiğim kadın uğrunda her türlü cesareti gösterip ölmeyi göze alacağımı bilirim. Canım olsa bu uğurda söz konusu hiç tereddüt etmez sererim kırmızı halının üzerine kalbimi. 'Alın' derim, 'Sevdiklerimin olduğu bu kalbi Alın onları her ne pahasına olursa olsun bana verin.' Derim.
Cesaret korkaklık ile ölçülmez bunu en iyi ben bilirim çünkü cesaretim ortaya çıkınca geri kalan tüm duygulara sağır olurum. Cesaret gösterirken korkaklık etmenin bir anlamı yoktu benim için çünkü sonradan gelen ne pişmanlığın ne de korkunun bir anlamı olmazdı gözümde. Ben kocaman bir aşk yaratırken kendi içimde dünyanın tüm seslerine sağır olup Cesaret edip daha çok aşık olmuştum, şimdi en ufak şeyde korkup geri dönemezdim.
Karşımda durup kendini mafya babası sanan adama iğrenir yüzle son bir defa baktım, ya şimdi benim dediğim her şeyi yapmayı kabul eder ve itirafçı olup hayatına devam eder ya da köpeği olduğu insanların onu infaz etmesini kabul ederdi.
- Sana neden yardım edeyim, elime ne geçecek?
- Dediğimi yapmazsan infazın gerçekleşir ama yaparsan hem itirafçı olduğun için hemde yardım ettiğin için cezan da hafifletme olmasına yardım ederiz.
- Ben bu dediklerini yapıp insanların bana şerefsiz demelerine izin vermem.
- Asıl dediklerimi yapmazsan arkandan daha çok şey derler.
- Senin gibi yeni yetmeler ne anlarsınız bizim halimizden, devlete yaslanmışsınız bir kere.
- Sizin gibi haram paraya ya da adi iki üç leşe Arkamızı yaslamadığımız için kusura bakma o zaman. Şimdi otur ve bundan sonra başına gelecek her şeyi benden bil ama devletten bilme sonuçta buraya gelirken sokaklara arkamı yasladım e haliyle burda ki insanların bir çoğu benim sokaklarımda olan adamlar sonra bir bakmışsın tuvalette ağzın burnun kırılmış bir halde soğuk fayanslarda uzanıyorsun.
- Bana burda bir şey olmaz sen gönlünü ferah tut koçum.
Arkamı dönüp kapıya yönelip durdum ve arkama bakmadan;
- Koğuş arkadaşın olan Murat'a dikkat et o zaman sende koçum yoksa yazık olur sana, üzülürüm sonra bende. Yani sonuçta Murat denilen adam ranzasında ki şişle benden gelecek kötü haberi dört gözle bekliyor, öyle değil mi?
Kapı kulubunu açıp bir adım attım ve biingoo, oltaya geldi sazan balığı.
- Tamam ne istersen yapacağım, yeter ki can güvenliğimi sağla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL
RomanceBir polis düşünün; olduğu semtin hem polisi hemde reisi. Ve birde bir kadın düşünün; bu semte yeni yerleşen ve hastanenin yeni çocuk doktoru. Biz adamın sevdasına,kadının adama olan hayranlığına kah gülecek kah şaşıracaktık. Ve en sonunda olan biten...