67

199 12 25
                                    

En güzel yarınlara, en güzel insanlarla yan yana olma umuduyla...

Elis'ten...

Ben yeşilin en güzel tonunu o gözde, kokunun en mest edicisini onun boynunda, güveni onun yanında ve mutluluğu onun benliğinde tanımıştım. Elini tuttuğum zaman dünya parmak uçlarımda, nefesini hissettiğimde oksijenim ciğerlerimde kokusuyla beraber, gözlerine baktığımdaysa evim ve en önemlisi dünyam gözlerimin önünde. Yemyeşil gözleri benim geleceğimdi, benim sevdamdı...

Ben yeşilin en güzel tonuna aşık bir kadındım. Dünyası sevdiğiyle aydınlanan, Dünyası sevdiği adam olan bir kadındım kısaca.

Saatlerdir ameliyathanenin önünde haber bekliyorduk. Han çıkmıştı, durumu gayet iyiydi fakat Berdan için işler o kadar değildi. Kocaman, heybetli vücudu yara bere içindeydi ve en önemlisi kocaman vücudunu o yaralar bitirmek üzereydi benim onu bulduğumda.

- Bir kardeşim çıktı ama Berdan'ım hala çıkmadı. Söylesene Elis, çok mu kötüydü durumu?

- Maalesef abi, Han yine Berdan'ın yanında biraz daha iyiydi ama Berdan öyle değildi.

- Bizim deli kolay pes etmez, ben biliyorum onu.

Biz orda kendi halimizde konuşurken birden ameliyathane önünde hareketlenme oldu, hemşireler koşup duruyordu. Hemen birini tuttum.

- Berdan'a bir şey mi oldu?

- Hastayı kaybetmek üzereyiz, kalbi durdu...

Hiç beklemeden ameliyathane içine girdim, arkamdan Demir Abi girdi. Hemen üzerime bir tane önlük geçirip ellerimi yıkadım. Hemşireler beni ve Demir Abiyi çıkarmaya çalışıyordu.

- Gördüğünüz kadın doktor, hastayı buraya kadar o getirdi ilk yardımı o yaptı. Bırakın girsin, girelim.

Demir Abinin ısmarları sayesinde girdik içeri. Sevdiğim adam hala hayata dönmemişti, cihaz düz çizgi halindeydi. Hemen şok verdim bir kaç defa ama kâr etmedi. En sonunda ellerimi yumruk yapıp göğsüne hızla vurdum, bir iki saniye sonra hayata döndüğüne dair cihazdan sesler gelmeye başlamıştı...

Kalbi normale döndüğü gibi Demir Abinin yanına geçip bir süre izledim ameliyatı. Daha fazla dayanamadık ve beraber çıktık.

- Yine onu hayata bağladın, yine ve yine...

- Ödeşmiş olduk Berdan ile abi.

...

- Elis Hanım ve Demir bey, hastanizi yoğun bakıma alıyoruz ameliyat bitti.

- Durumu nasıl Doktor Bey?

- Kritik, her an bir şok geçirebilme ihtimali var. Eğer bu geceyi sorunsuz atlatirsa pek bir sorun kalmaz, bu gece çok önemli.

- Anladım. Peki görebilir miyiz?

- Bes dakika olma şartıyla evet.

VİSALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin