4. Коли я розплющив очі (4)

185 32 10
                                    




- Роне, пішли в кабінет.

Ганс був стурбований словами Кейла. Рон, здається, також.

- ... Ви кажете, що хочете піти до кабінету?

Кейл знайшов це дивним. Голос цього хитрого старого тремтів. Чи була причина, з якої він не міг піти до свого кабінету?

- Так.

Йому потрібно було в кабінет, щоб сформувати план на майбутнє. В його кімнаті не було жодних слідів не те що письмового стола, а навіть листа паперу. Однак було багато пляшок з дорогим алкоголем.

- Вибачте, Молодий Пане.

- За що?

Кейл подивився на стривоженого заступника дворецького.

- Це... Ми ще не встигли прибрати в кабінеті.

- Ось як? Що ж, все добре, з кабінетом нічого не станеться, якщо його один день не приберуть.

- Ні, сер. Ми не можемо допустити цього.

З двиної причині заступник дворецького продовжував наполягати. Після чого він яскраво усміхнувся та підняв палець.

- Будь ласка, почекайте одну годину! Я особисто впевнюсь в тому, що кабінет буде повністю прибраний, щоб він не виглядав так, начебто їм ніхто десять років не користувався, а зустрів вас так, начебто тільки вчора ввечері ви його залишили!

- Звісно, як хочеш.

Він не був проти, щоб зачекати годинку.

- Супер! Тоді я повідомлю про це Пана.

- В цьому немає необхідності, але якщо ти вважаєш це потрібним, можеш так і зробити.

- Так, Молодий Пане. Я негайно піду.

- Добре, йди.

Як добре вишколений заступник дворецького, Ганс закрив двері, не видавши жодного звуку, та зник. Здавалось, він сильно поспішав. Кейл знав, що є три заступника дворецького, які хочуть стати офіційними дворецькими. Можливо, саме тому Ганс був таким схвильованим.

- Рон.

- Молодий Пане?

- Чому ти покриваєш подібне?

- Вибачте, Молодий Пане.

- Не треба вибачень.

У Рона був ще більш дивний вигляд обличчя, ніж раніше, але Кейл поклав дорогоцінний чек у внутрішню кишеню, після чого поставив питання. Було так багато справ, що у нього не було часу уточнити одне не менш важливіше питання:

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now