Місце, де котики, Он і Хонг, зарили чорний шар перевершило всі очікування Кейла.
Вілла віконта знаходилась в тридцяти метрах від печери дракона. Он і Хонг закопали чорну сферу в п'ятдесяти метрах від цієї печери, в області, що заповнена деревами і чагарниками, що заважало знайти шар.
- Ви двоє просто дивовижні.
- Це було як раз плюнути.
Он сказала, що це було легко, але Кейл бачив, як її носик здригався від радості.
Кейл, Чхве Хан, Он і Хонг присіли навколо того місця, де був розташований чорний шар, офіційно відомий як Інструмент Руйнування Мани, і подивилися на печеру, а також на віллу віконта, що знаходилась трохи далі, в п'ятдесяти метрах.
- Ви пам'ятаєте план?
Кейл пояснив план, поки вони добирались сюди. Чесно кажучи, плану як такого не було.
- В цей час на варті знаходиться шість людей.
Кейл згадав інформацію, котру читав в «Народження Героя». Чорний дракон був розумний, як і більшість представників своєї раси. Він збирав інформацію протягом чотирьох довгих років перебування в полоні, і була причина, з якої він спробував врятуватись двома днями пізніше.
Приблизно в повному обсязі тридцять людей проживало на віллі. Спочатку там було близько сотні людей, але поступово їх кількість зменшувалась, оскільки вони зрозуміли, що ніхто не планує відвідувати цю область.
Звісно, серед тридцяти людей, хто залишився, було три лицарі високого рівня, їх можна було порівняти з віце-капітаном, а також сім лицарів середнього рівня. Були також солдати, кат і випадкові робітники. Кількість людей тут показувала, скільки уваги приділяв цьому місцю маркіз.
Однак у Кейла був Чхве Хан. Цей юнак був тим, хто зміг знищити найсильнішого лицаря в Королівстві Роан за десять ударів. І хтось настільки могутній був на його стороні.
- Дозвольте мені пояснити ще раз. Біля входу в печеру є один високорівневий лицар і два лицаря середнього рангу, а також два солдата. Всередині печери є тільки один високорівневий лицар, а кат знаходиться в самому кінці печери.
Чхве Хан здригнувся, почувши слова «кат», але Кейлу було все одно. Він не цікавився тим, які переживання мучать розум Чхве Хана. Важливо було те, що чорна сфера активується в найближчий час і що їм потрібно швидко рухатись, як тільки це відбудеться.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
Viễn tưởngКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...