Кейл залишив арену разом з Чхве Ханом.
- Ганс, Рон. Подбайте про тих двох, що залишились на арені.
У Кейла були Ганс і Рон, які чекали зовні біля входу на перший поверх, щоб подбати про Розалін і Лака, поки Кейл повертався в свої покої у супроводі Чхве Хана.
Стіл, на якому все ще стояли страви, що охолонули, тепер знаходився між ними. Кейл почав говорити:
- Розповідай мені.
- Так.
Ці двоє говорили без натяків. Чхве Хан випрямився і почав говорити:
- Все було добре, поки я не зустрівся з Розалін.
- Продовжуй.
- Я приїхав в місто, як мені і сказав Кейл-нім. Як тільки я туди дійшов, то одразу знайшов купецьку гільдію, що прямувала в столицю, як ви і описували. Це була невеличка бригада з п'яти людей, а не гільдія.
Цю невеличку групу було краще описати, як торгову групу, аніж купецьку гільдію.
- Вони, схоже, шукали двох найманців для особистої охорони. Їх звичайна охорона була поранена.
Чхве Хан і Розалін стали двома найманцями. Так воно і було в романі.
- Ось тоді я і зустрів Розалін, яка виглядала саме так, як ви і описали.
Королівство Брек знаходилось за північно-західним кордоном Королівства Роан. Розалін спочатку прямувала з королівства Брек в Магічну Вежу в королівстві Вайпер, що розташоване на південь від королівства Роан, коли хтось спробував вбити дівчину, і їй прийшлось відправитись в королівство Роан.
До цього моменту Розалін приховувала приблизно половину своїх магічних здібностей і була здібна втекти від небезпеки, використовуючи свої навички. Вона подумала, що було б розумніше відправитись в столицю королівства Роан і отримати деякі данні в Інформаційній Гільдії, а не повертатись одразу в королівство Брек, оскільки Розалін нічого не знала про людей, які на неї напали.
«Після чого вона викликала справжній фурор, коли повернулась в королівство Брек».
Чхве Хан, який тільки що згадав, як він зустрів Розалін у ролі найманця для торгової групи, продовжував:
- Вона також прямувала в столицю. Оскільки ми прямували в одне й те саме місце, то одразу стали дружелюбно один до одного відноситись.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...