Ми повинні дістатися туди приблизно за годину.
Перш ніж поглянути на свою групу, Кейл поклав тепер точну мапу назад до кишені.
Крап, крап.
З гострих пазурів Он стікали краплі крові.
- Грррр, гррррр.
Маленьке чудовисько, схоже на лисицю, смикалося на землі від отруєння. Чорний дракон підлетів доповісти.
- Готово.
Близько двадцяти цих лисиць загинули.
«З досвідом вони дійсно стають сильнішими».
Он і Хонг не могли належним чином вчитися, тому що їм довелося ховатися, оскільки вони втекли зі свого племені. Чорному дракону, звісно, не вистачало досвіду після того, як він прожив усе своє життя в ув'язненні. Кейл використовував монстрів Лісу Темряви, щоб швидко заповнити ці прогалини в їхній підготовці.
- Чи повинен я також битися?
Де ще він отримає можливість безпечно накопичувати досвід? Чорний дракон і кошенята різко повернули голови, коли Кейл бурмотів собі під ніс.
- Це здається марною ідеєю!
- Слабка людино, це занадто для тебе наразі. Одного дня достатньо.
- Наш молодшенький має рацію. Минулого разу ти харкав кров'ю через занадто часте використання щита!
Пасетон зітхнув.
- Хо....
Однак Кейл бачив, що Вітіра просто яскраво усміхалася. Потім він побачив, як вона пестить свій батіг рішучим поглядом.
Це був погляд того, хто хотів битися. Вона дійсно була страшною людиною.
Кейл швидко відкрив свій чарівний мішечок і зібрав усіх навколо себе.
- Усі одягніть це, перш ніж йти далі.
- Це через отруту?
- Так.
Кейл відповів на запитання Пасетона, перш ніж одягнути маску на чорного дракона, який схилив голову до нього.
- Людино, тут присутній якийсь дивний запах.
Чорний дракон часто говорив це Кейлу кілька днів тому.
- Що це?
- Я не знаю. Тут воно сильніше. Це те, з чим я знайомий.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantastikКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...