Нетрі були розташовані на заході. Незалежно від того, наскільки багатою може бути територія, завжди будуть бідні люди. Виходячи з цієї ситуації більшість людей, ймовірно, чекають, що відбудеться щось подібне:
- Ах, це рокова зустріч, в якій, щоб отримати нагороду, необхідно поділитися їжею з бідними.
На жаль, це було не так.
Кейл відчув, як люди стали заглядатися на нього, ледве юнак увійшов в нетрі. Це місце, де мешкали найбезтурботніші і найзлобніші люди.
Хоча бідняки можуть не знати обличчя свого лорда, графа Деруса Генітюза, але вони точно знали обличчя Кейла. Ці люди, у яких не було зовсім нічого, повинні були приділяти пильну увагу тому типу людей, що могли викликати галас на ринку, в пабі, на площі, ну, ви самі можете продовжити цей перелік, і Кейл, ймовірно, був одним з таких людей.
Тск.
Незважаючи на те, що вони знали всі ці історії про Кейла, вони не могли втриматись від солодкого запаху паляниць в сумці Кейла. Графський син просто не звертав увагу на ці пильні погляди, продовжуючи рухатися у відомому одному йому напрямку.
Краєчок його дорогого шкіряного взуття забруднився від брудної води під ногами, а невідомий сморід наповнив ніздрі Кейла, звичайно, змусивши його нахмуритись.
«Тут краще».
Після того, як він звільнився від смороду, Кейл встав на вершині пагорба і повернувся, щоб подивитись на місто Вестерн. Звісно, цей пагорб був не таким високим, як маєток графа. Не було жодного способу змусити лорда території жити нижче, аніж знаходяться нетрі.
Кейл прийшов в себе, після чого попрямував до дерева, яке було відгороджено з усіх сторін. Паркан був зроблений з дошок шириною з тіло Кейла, в ньому був вхід, який дуже давно згнив. Він зламався, варто було Кейлу лише підштовхнути.
Це велике дерево, здавалось, простояло там сотні років. Дерева в нетрях зазвичай рубили на дрова або знімали кору, що швидко вбивало їх. Але це дерево явно відрізнялось від інших.
Причина була проста. Вона незабаром дійшла до вух Кейла. Ці двоє були єдиними, хто йшов за ним до самого кінця нетрів.
- Ви не можете підійти до цього д-дерева!
Кейл проігнорував попередження, після чого почув ще один схвильований голос:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasiКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...