Після легкого проходу через ворота міста Пазл, екіпаж з Золотою Черепахою родини Генітюз на дверці, послухавшись поради заступника дворецького Ганса, пройшов у міський трактир.
- Воно менше міста Вестерн.
- Правильно. Маленьке.
Кейл кивнув на слова Он і Хонг і подивився за карету.
«Він же не полізе за мною в місто, правда?»
За словами Чхве Хана, чорний дракон слідував за ними на пристойній відстані, перш ніж з самого ранку підходить ближче і підкидує їжу, після чого тікає.
- Хіба це не мило? Дракон здається маленькою дитиною, яка не втратила своєї невинності, навіть після того, як жив в такому жахливому житті.
«...Насправді, ні».
Ось про що думав Кейл, коли Чхве Хан говорив з ним з таким задоволенням на обличчі. Якщо б цей хлопець побачив, як цей дракон знищив гору, він би не казав таких речей, як «милий», щоб описати дракона.
Кейл не знав, чому дракон робить це, хоча сам казав, що ненавидить людей. Це було дійсно недоступно розумінню Кейла. Це повністю суперечило тому, що він очікував.
Оскільки він був ще молодий, Кейл подумав, що дракон буде триматись подалі від території маркіза і створив власне лігво, щоб розвити свою силу. Кейл сподівався, що після того, як він стане сильнішим, дракон знищить майно маркіза до початку війни на континенті.
Це було б корисно в тому ключі, що допоможе зберегти територію Генітюз протягом більш довгого періоду часу.
- Тск!
Кейл клацнув язиком, і котики, які схвильовано дивились у вікно, здригнулись, перш ніж підійти до нього. Здавалось, що вони побачили зовні дещо дивне, тому що стали говорити:
- У кожного будинку є кам'яна вежа, що стоїть перед ним.
- Дуже дивно.
Кейл просто недбало відповів:
- Це місто Кам'яних Веж.
Місто Пазл славився древніми руїнами з безліччю кам'яних веж, але також славився і тим, що перед кожним будинком свої маленькі кам'яні вежі.
Люди в цьому місті зробили невелику виїмку за своїми вікнами, щоб побудувати невеличкі кам'яні вежі. Їх в дійсності не можна було назвати кам'яними вежами, тому що вони були створені з більш ніж десяти кам'яних блоків, але кам'яні вежі були виповнені в різних формах, заснованих на особистості власників будинків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...