24. Вирушаємо(3)

111 22 9
                                    


Що досягнути бажаних результатів, Кейл повинен був обрати, де розбити табір.

По дорозі до селища, розташованого над таємною печерою чорного дракона, не було більше жодного селища.

- Мяяяяу!

Руде кошеня Хонг мявкнув і захитав хвостиком, ніби був чимось схвильований. Це було через чудовий запах, що заповнив повітря навколо.

«Насолода днем приходе під час смачного обіду».

Про це думав і Кейл. Теплий обід був сигналом до того, що закінчився довгий і втомливий день, і наступила розслаблююча ніч. Головною стравою вечері сьогодні став суп з м'яса кролика.

- Чорт забери...

Їх спіймав не Рон. Кейл подивився в сторону. Людиною, що спіймала кроликів і щасливо їла свою порцію, був Чхве Хан.

- Мяяяу!

Плеск! Плеск!

Он і Хонг стукали лапками по його нозі, просячи дати їм те, що хотіли їх маленькі шлунки. Ганс широко усміхнувся Кейлу, обережно наблизившись до двох котиків.

- Хіба наші дорогоцінні котики не хотіли б з'їсти частування, що я приготував для вас? Це дуже корисна їжа, без солі і консервантів.

Звісно, Он і Хонг проігнорували Ганса. Заступник дворецького, що не знав, що вони були членами котячого племені звіролюдей, навіть їх зухвалість вважав просто чарівною і продовжував намагатись залучити їх увагу.

Всупереч тому, що в них сьогодні була перша битва, зараз навколо була спокійна і мирна обстановка. Однак атмосфера навколо лицарів здавалась трохи дивною. Вони продовжували дивитись на Чхве Хана, що їв суп, сидячи поруч з Кейлом. Віце-капітан, здавалось, був на межі нервового зриву.

- Тск! – Кейл клацнув язиком.

Сьогодні загону Кейла Генітюза прийшлось відбити атаку десятків бандитів. Одним з тих, хто розправився з великою кількістю цих нападаючих, звісно був Чхве Хан. Він не вбивав бандитів, однак юнаку не склало проблем їх знешкодення шляхом відрізання кінцівок і залишання глибоких ран. Мало того, він наносив всі ці поранення з неймовірною швидкістю.

- Молодий Пане! Битва закінчена.

Віце-капітан сповістив про це Кейла з шокованим виразом обличчя. Він не очікував, що битва закінчиться так скоро. Бандити були тими, кого витіснили з ешелонів влади в другому районі неподалік. Бандити, котрих можна було вважати ідіотами, досягли межі і відчували себе здібними впоратися з п'ятьма лицарями через свою численність.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now