52. Ти (11)

108 17 6
                                    


Ніхто, здавалось, не вважав дивним, що Кейл раптом захотів піти. Рон, схоже, також пішов, так як його ніде не було видно. Єдине питання, яке Ганс поставив Кейлу, торкалось тільки того, куди пан зібрався.

- Молодий Пане, куди ви прямуєте?

- Не хвилюйся про це.

- Так, сер! Але так як це ваш перший день у столиці, чи можете ви повернутись, не перебравши алкоголю сьогодні?

- ...Невже ти збираєшся продовжувати гнути цю лінію?

- Ні за що. Будь ласка, Молодий Пане, будьте обережні.

Кейл сів у карету і задумався над тим, як стримати у вузді Ганса, який продовжував виводити його з себе. Карета прибула в храм, коли він знаходився у розпалі роздумів.

- Ходімо.

- Зрозумів.

Кейл піднявся, щоб вийти з карети. Чхве Хан був тихим з тих пір, як вони сіли в екіпаж. Ні. З тих самих пір, як вони вийшли з кімнати Кейла. Прямо зараз в нього, здавалось, не було жодних складних емоцій.

Кейл знав про особистість Чхве Хана тільки до п'ятого тому «Народження Героя». Однак юнак був впевнений в цих знаннях. Хоча Чхве Хан був хорошою людиною, він не був тим, хто легко повірить. Цей хлопець був дуже розумним.

«Якщо б я спробував дати неймовірне виправдання, він спочатку може і повірить мені, але, точно засумнівався б в моїх словах пізніше».

Чхве Хан, ймовірно, почував себе дуже самотнім, проживши наодинці протягом десятиліть, але цей досвід був безцінним, він навчився тому, як вижити самому, наполегливо продовжуючи рухатись вперед.

Чхве Хан може дивитись на нього прихильно прямо зараз і йти за ним, але, як видно з п'ятого тому «Народження Героя», він той, хто в підсумку захоче стати лідером. Чхве Хан – той, хто буде жити, щоб зробити реальність справедливою на власну думку.

- ...Він такий білий...

Храм Бога Смерті, який Кейл побачив, коли вийшов з карети, був цілком білий, без жодної брудною плямки. Віруючі, що поклонялися Богу Смерті, вважали білий колір кольором смерті, і кожен день, кожен божий день, чистили все, щоб бути впевненими, що у всій будівлі не буде жодної пилинки.

«Яке цікаве місце».

Храм Бога Смерті виглядав так, ніби хотів показати, що людям немає потреби боятися ночі. Вони відкривали храм як для віруючих, так і для невіруючих, після того, як опускалось сонце.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now