25. Вирушаємо(4)

110 21 18
                                    


- Молодий Пане, ви прямуєте туди?

Рон підійшов до нього, як тільки юнак вийшов з карети.

- Хто піде, якщо я цього не зроблю?

Рон і віце-капітан пішли за Кейлом, котрий без коливань попрямував в сторону місця події. Вони оточили Кейла, ніби в іншому випадку світ рухне, але юнаку було все одно.

З другого екіпажу повільно вийшла людина. Веніон Стен.

Кейл почав хмуритись, ледве побачивши його. В файлі, що дав йому батько, граф Дерус, про особистість Веніона Стен була лише один рядок.

[Типовий і владний дворянин.]

Кейл, ні, Кім Рок-Су також міг використати інформацію з роману «Народження Героя», щоб оцінити Веніона.

Це був типовий злодій.

Тим не менш він був справжнім головним болем, якщо зустріти такого типового злодія в реальному житті, що сильно відрізнялось від персонажа роману. Кейл не міг розгромити когось лише тому, що він зробив щось погане, або тому, що йому хтось не подобався, як це міг зробити Чхве Хан.

До того часу, коли Кейл підійшов до місця події, ситуація вже трохи загострилася. За ці короткі миті Чхве Хан вже так розізлився, що його плечі сильно тремтіли.

- Як ти смієш заважати благородній людині?

- Що, чорт забери, ти несеш, коли тільки що завдав комусь болю? Хтось встав в тебе на шляху? Це відбулося, тому що ти їхав на своїй кареті, як справжній маніяк!

- Селяни повинні йти з дороги, коли бачать карету дворянина. Я не винен, що це селянин був настільки тупий, що просто стояв там, не рухаючись.

Чхве Хан сварився з одним із лакеїв Веніона Стен, і Ганс, що стояв поруч з Чхве Ханом, нахмурився, коли побачив Кейла, що наближався, і поспішно підійшов і прошепотів йому на вухо:

- Чхве Хан-нім, здається, дуже схвильований.

Ганс, здавалось, вже зрозумів, що власник екіпажу належить до сім'ї маркіза. Він також, здавалось, зрозумів, що людина, яка стояла за цим лакеєм, був ніхто інший, як Веніон Стен.

Цей нарцис, ймовірно, тільки і вийшов з карети, тому що побачив символ сім'ї Генітюз на кареті Кейла.

- Досить.

Веніон, людина з гарним світлим волоссям, ніжно звернувся до свого лакея. Як тільки слово зірвалось з язика Веніона, лакей перемістився за свого пана, ніби він і не злився всього мить назад. Тільки Чхве Хан залишився стояти, хрипучи і пихкаючи, втішаючи наляканого старого.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now