Кейл бачив, як Чхве Хан схопив когось, коли чорний дракон зробив звіт. Це була людина, яку чорний дракон визначив як носія магічної бомби.
Кейл міг бачити намисто на шиї людини.
"Напевно це воно".
Кейл побачив, як Чхве Хан зірвав намисто з шиї людини. В той же час самого Кейла щось смикнуло. Хтось потягнув юнака за руку.
- Кейл!
Це був Ерік Вілсман. Кейл повільно оглянувся навколо, починаючи з вершини дзвіниці.
- Хахахаххаха!
Божевільний кровожерливий маг Редіка сміявся.
Вііііііііін!
Окрім звуку металевого тертя пролунав гучний шум, більш схожий на жахливий вереск.
- Ваша Величносте! Будь ласка пройдіть в безпечне місце!
Королівські лицарі і деякі маги, розташовані поруч з королівською родиною і самим королем, допомагали їм втекти.
Кейл спочатку подивився на наслідного принца. Його волосся все ще було світлим.
"Хіба це не магія, що використовує ману?"
"Хіба інший дракон став би фарбувати волосся? Ні. Чи це якийсь інший тип сили?"
Кейл згадав, що сказав в минулому чорний дракон. Юнак вирішив перестати навіть думати про це і продовжив дивитись навколо.
Половина королівських лицарів і магів, що залишилась, працювали над заспокоєнням натовпу і намагались знайти інструмент руйнування мани, в той час як інша половина прямувала до членів таємної організації. Редіка, який сміявся якийсь час, почав говорити:
- Це дратує.
При цьому всі члени таємної організації, окрім самого Редіка, почали використовувати атаки дальньої дії. Списи, кинджали, металеві ножі - усі можливі атаки почались на лицарів, що наближались.
Бам!
Віііііііііін!
Віііііііііііііііііііін!
Кейл знайшов ці звуки неймовірно гучними. В той же час чорний дракон продовжував свій звіт.
- Ще одна людина.
- І ще одна.
Дев'ять годин чотири хвилини. Це була третя людина.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasiКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...