41. Плата за розташування (9)

76 18 4
                                    


«Раніше був». Кейдж подивився на Тейлора, коли почула, як він використав минулий час.

- Я повинен був знати, як попіклуватись про себе.

На жаль, Тейлор пошкодив ноги, тому що він не піклувався про себе, дозволивши застати себе зненацька.

Молодий чоловік підняв голову, щоб подивитись на маленький двоповерховий будинок. Він прожив тут протягом останніх декількох днів в повному розчаруванні, не знаючи, наскільки реальним був привід. І цього вже було достатньо. Замість того, щоб просто продовжити марні потуги, були б кращі змінити напрямки.

Що найменш, Бог Смерті не брехав. Тейлор потребував поворотної точки. Він заговорив:

- Якщо це наслідний принц, нам потрібно дістатися туди до зустрічі, що організувала корона. Нам треба поквапитись.

- Гаразд, давай поквапимось.

- Чи все буде добре? Ми зустрінемо безліч людей з храму, якщо відправимось в столицю.

- Що вони можуть зробити? Відлучити мене? Це буде тільки мені на руку. Я хвилююсь лише про тебе.

- Дякую.

- Не треба дякувати.

Вони усміхнулись один одному і заговорили одночасно.

- Благодійник.

Ну, вони не могли бути впевнені, чи була та людина їх благодійником чи ні, але в них обох було відчуття, що того, хто написав цього листа, можна було так називати. Це значило, що з рештою їм потрібно буде знайти цього благодійника і відплатити йому за добро.

Дві пари очей, які були чистими і зовсім не видавали ознак нещодавнього оп'яніння, спокійно дивились на лист. Це були погляди людей, які знайшли свій поворотний момент.

Руде кошеня, яке дивилось на все це з даху сусіднього будинку, шепнув сестрі Он:

- Нуна, ми можемо повернутись додому, так?

- Так. Ми зробили свою роботу. Ходімо їсти м'ясо.

- Уоооо!

Обидва котика перестрибували з даху на дах, прямуючи в тимчасову резиденцію свого пана.

***

На наступний день Кейл стояв, схрестивши руки на грудях, і хмурився. Його погляд блукав вверх і вниз по людях, що стояли напроти нього.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now