Мешканці кожної території будуть діяти згідно особистості правлячого ними дворянина. А тому віконт цієї території, що є однією з шавок маркіза Стен, також як і сім'я маркіза, дуже авторитарно дивились на простолюдинів.
Кутки губ Веніона почали підніматись. Він був задоволений. Спостерігаючи за сином маркіза, Кейл його гукнув.
- Молодий Пане Веніон.
Коли той повернув голову, Кейл поставив йому питання:
- Ви закінчили?
- ...Я...
Кейл присів навпочіпки. Його дорогий одяг майже торкався землі. Після чого він подав руку старому.
- Буде небезпечно, якщо ви так і продовжите стояти.
Кейл був впевнений, що він це почув:
- Хууууу...
Це був звук глибокого зітхання, що видав Чхве Хан. Це повинно було означати, що юнак ледве стримує свій гнів. Цієї миті, коли Кейл почув цей звук, він відчув, що по його спині побігли мурашки, і зрозумів, що далі так продовжуватись не може. Якщо це продовжиться ще трохи, то тим, хто буде побитий до напівсмерті, опиниться не він, а Веніон. Йому було байдуже, чи буде Веніон побитий, але Чхве Хан не міг вбити благородного, поки був пов'язаний з ним.
Кейл поклав руку на плече старого. Брови Веніона почали тремтіти. Рука благородного була на плечі простої людини.
- Дідусь.
Старий, здавалось, був дуже шокований, коли підняв голову, щоб подивитись на Кейла.
- Т-так, так?
Кейл байдуже спитав.
- Де тут є бар?
- Перепрошую?
- Де я можу отримати смачний алкоголь. Як ви чули – я лише покидьок. Я не відчуваю себе відпочившим зранку, якщо мені немає чого випити. Мені треба випити, щоб завтра був ще один чудовий день. Так що...
Кейл допоміг старому випрямитись. Веніон, що спостерігав за юнаком, спокійно оцінював його і качав головою, почувши, як Кейл згадує алкоголь.
- Проведіть мене.
Дивлячись в тремтячі зіниці старого, Кейл почав хмуритись, продовжуючи:
- Ви не збираєтесь підніматись?
Старий завагався і подивився взад-вперед, переводячи погляд з Кейла на Веніона і назад. Кейл просто проігнорував його, коли повернувся і протягнув руку, котра нещодавно лежала на плечі звичайної людини, в сторону Веніона.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasíaКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...