Члени родини, звісно, були першими, хто привітав його вдома.
Вшух! Вшух!
Тіло Кейла поверталось наліво та направо проти його волі.
Плечі, руки, обличчя - усі частини тіла Кейла були ретельно оглянуті. У юнака на обличчі зберігався порожній вираз протягом всього цього процесу.
- Схоже, в тебе немає серйозних травм, - граф Дерус довго оглядав Кейла, перш ніж з полегшенням усміхнутись. Кейл байдуже усміхнувся і поправив перекручені рукава.
Граф Дерус все ще був сильним, тому що кожного ранку він продовжував тренуватись зі своїм мечем.
- Як твоє самопочуття? Ти втомився?
- Зі мною все добре.
Коли граф Дерус закінчив, графиня Віолан підійшла до Кейла.
- Я чула, що з тобою приїхало багато людей.
Вона говорила про дітей вовчого племені і брата з сестрою з племені китів. Члени китового племені зараз виглядали взагалі інакше завдяки магії чорного дракона.
- Так, так вийшло.
- Гаразд.
Кейл бачив, як завжди бездоганні очі Віолан стали холодними.
- ...Я чула, що вони до сих пір не спіймали терористів.
- Це те, що чув і я.
- Добре, нехай поки все так і залишається.
Віолан перевела погляд на графа Деруса, який також подивився на дружину, ніби вони обмінювались повідомленнями через погляди. Кейл задумався про те, що вони можуть таким чином передавати, але зробив вигляд, що нічого не знає про їх тиху розмову. Їх погляди виглядали так, ніби ці двоє збираються зробити щось. Граф Дерус почав м'яко усміхатись, коли почав говорити з Кейлом:
- Ми можемо послухати твою розповідь про інцидент в столиці і про твою Древню Силу пізніше, а поки що ти можеш піти відпочивати.
- Так, батьку.
Кейл, нарешті, міг відправитись в свою кімнату після слів графа. Тим не менш було ще декілька людей, що стримували його від цього. Це були його молодші брат з сестрою – Басен і Лілі:
- Хьон-нім, як ти себе почуваєш?
- Ах, точно.
Кейл відвернувся від своїх молодших родичів і вказав на заступника дворецького Ганса. Той негайно підійшов до них.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasíaКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...