[Приблизно в сотні кроків від міських воріт.]
Це було місце, де Чхве Хан перестрибнув через міську стіну. Кейл стиснув пляшку в руці і швидко побіг до потрібного місця. На вулицях було мало людей, тому що це був житловий район.
Кейл глибоко зітхнув, коли опинився в потрібному місці.
Рівно в сто кроків від міських воріт. Це був куток житлового району, тому навколо не було іншого світла, окрім ліхтаря, який вартові запалювали наверху стіни, а також вогників, що світились з вікон домівок.
Але цього світла було цілком достатньо. Кейл повільно наблизився до свого місця призначення, дозволяючи очам звикнути до темряви.
«Як я і очікував».
Він побачив, як щось ворушилось під міською стіною. Насправді там було доволі багато істот.
Ніжні істоти тремтіли від нічного холоду, що опустився. Кейл продовжував рухи до визначеного місця, слухаючи голоси цих істот.
- Мяу... Мяу...
Дві кішки мяукали, згорнувшись калачиками під міською стіною. Кейл почав усміхатись.
«Це прямо тут».
Він знайшов потрібне місце. В цю мить, коли Чхве Хан стрибне через стіну, котик, що отримав стусан від альфа-самця, який влаштувався по сусідству, буде відправлений в політ. Чхве Хан швидко повернеться в повітрі, щоб не приземлитись на котика. Це був світ, де збіги грали більшу роль.
«Він дійсно гарний хлопець».
Чхве Хан підвернув ногу, після того, як невдало приземлився, щоб не пошкодити котика. Він біг, як божевільний, щоб дістатись до міста Вестерн, вбивши десятки людей вперше і поховавши тіла мешканців селища. Його тіло досягло своєї межі, через що хлопець і не зміг нормально приземлитись після подібного повороту в повітрі.
- Мяу... Мяяяяяу!
Кейл подивився на котика, який згорнувся калачиком та тремтів, а також на іншого котика, який, здавалось, був його братом, а зараз облизував кошенятко, що тремтіло від страху. Потім він перевів погляд на свою ціль.
«Я знайшов його».
Людина, що здригалася від болю, виглядала, як одна з бездомних, що жили в місцевих нетрях. Кейл бачив скуйовджене чорне волосся і старий, пропалений місцями одяг.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
Viễn tưởngКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...