6. Вони зустрілись (2)

146 28 6
                                    




Це був важливий день. Що Кейлу потрібно було зробити, щоб заспокоїти свої нерви та досягти успіху? Юнак подумав, що першим кроком повинен стати повноцінний сніданок.

Здавалось, що єдине, що він робив після того, як прийшов в цей світ, так це їв, але Кейл збирався як слід насолодитись їжею, так як починаючи з завтрашнього дня він буде деякий час дуже зайнятий.

- Ммм, хм... Я чув, що ти заснув вчора ввечері в кабінеті.

- Так чи інакше, але це сталось, - недбало відповів Кейл на питання свого батька та знову зосередився на трапезі. Той факт, що він навіть не поглянув на батька, ймовірно, зі сторони здавався грубістю, але юнаку було байдуже, так як Кейла всі вважали покидьком.

Кейл закінчив і встав. Почувши шум стільця, що відсувається, всі витріщилися на нього.

- Я піду першим.

Це було явним порушенням етикету, але батько Кейла, Дерус, здається, готовий був пробачити це синові. Він переводив погляд з Кейла на порожні тарілки, перш ніж задоволено усміхнувся.

- Звісно, гарного дня тобі.

- Дякую, - Кейлу потрібно було швидше піти, так як у нього сьогодні було дуже багато справ. Але Дерус затримав його ще на мить.

- Сьогодні тобі не треба гроші на кишенькові витрати?

- ... Мені потрібно трохи...

Це була родина з дійсно великим достатком. Кейл стримав усмішку, почувши, що батько відправить йому гроші через Ганса, і пішов, навіть не подякувавши. В якусь мить він зловив на собі уважний погляд брата, Басена, але повністю проігнорував його, ідучи до дверей їдальні.

Вийшовши в коридор, Кейл побачив Рона, який пішов за ним, та жестом зупинив слугу.

- Рон. Я вийду. Не шукай мене.

«Не шукай мене». Це був код Кейла, завдяки якому Рон розумів, що підопічний збирається відправитись в маєток, розташований на окраїні міста, щоб випити. Кожен раз, коли юнак так робив, Рон просто усміхався і просив його прогулюватись обережніше.

- Не підете на навчання сьогодні?

Але чомусь в цей день Рон вирішив поставити несподіване питання. Кейл нахмурився.

- Рон, я не думаю, що це повинно тебе хвилювати.

- ... Я розумію, Молодий Пане. Я буду чекати на вас.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now